Wpis z mikrobloga

Piszę z zielonki, bo nie chcę, żeby ktoś powiązał to z moim normalnym kontem.
tldr;


Mama od długiego czasu jest samotna. Niedawno w jakiś sposób poznała gościa posługującego się nazwiskiem: Moses Adkins. Podejrzewam, że przez naszą klasę (tak, to jeszcze istnieje i niektórzy nawet nadal z tego korzystają), bo znalazłem jego fake konto na tym portalu. Wymieniali wiadomości mailem, teraz przerzucili się na skype. O wszystkim dowiedziałem się dopiero dzisiaj od młodszego brata (ja studiuję w innym mieście, mama mi się nie chwali miłosnymi podbojami ( ͡° ͜ʖ ͡°)) i możecie mnie zwyzywać, jeśli macie ochotę, ale przeczytałem to, co tam sobie wypisywali na tym skype. Ogólnie koleś zasypuje wiadomościami, jak to się zakochał i jak mu zależy na prawdziwej miłości. Już na samym początku nabrałem podejrzeń, bo gdy mama napisała, że najbardziej u ludzi nie lubi kłamstwa, to on podłapał temat i pisał o swoim krystalicznie czystym charakterze i że wszelkiego rodzaju zdrady nie mieszczą mu się w głowie. Tak w ogóle, odnośnie pisania, to takie małe #heheszki, bo mame nie zna angielskiego, on nie zna polskiego i ich rozmowy wyglądają tak, że mama pisze po polsku, a on wysyła jej to, co wypluje tłumacz google tłumacząc z angielskiego na polski :D W każdym razie, gadają od co najmniej miesiąca, on twierdzi, że jest żołnierzem i stacjonuje w Afghanistanie xD i prosi, by mama wysłała jego synowi na urodziny 1500$, bo syn uczy się w Ghanie i mama w ten sposób okaże, że akceptuje jego syna. Mama niestety poniekąd dała się naciągnąć, bo wysłała paczkę do Ghany (sprawdziłem nr przesyłki, paczka już wyleciała z Polski), ale wysłała tylko jakąś koszulkę, w każdym razie drobiazg. Typo jednak nie rezygnuje i teraz chce dla syna 500$. Wyszukałem zdjęcia, które wstawił na nk i te, które wysłał na skype. Pełno jest wątków na jego temat na zagranicznych forach o oszustach matrymonialnych, np. tutaj. Najstarsze informacje, które na szybko znalazłem na jego temat pochodzą z 2010