Wpis z mikrobloga

Wczoraj w nocy stało się coś co zakończyło nam 1680 Aukcji, w tym wiele promowanych, cena wystawienia tych aukcji przekroczyła 2000 złotych.

Prawdopodobnie program do obsługi aukcji coś odp.. i zakończył po API wszystkie aukcje, przynajmniej taką dostaliśmy informacje od Allegro.

Nie szukając winnego zwróciliśmy się do Allegro o pomoc i jak najszybsze anulowanie zakończenia aukcji, ponieważ zostały one zakończone w ciągu 5 minut o 3:35 w nocy nie sposób zauważyć że coś poszło nie tak.

Allegro mając nas w dupie ( chyba jak każdego swojego klienta ) bo po co pomagać swoim sprzedawcom ( zapewne kupującym też ) odpisało nam że nie mają opcji anulowania tego ( no kwa ich mać, programiści zapomnieli im dopisać taką opcje na pewno, chyba jaja sobie robią), mają możliwość zrobienia wszystkiego co chcą, ale anulowania takiego błędu nie ma możliwości. Jakieś żarty.

Dziękujemy wam Allegro i mamy nadzieję że znajdzie się portal który was wygryzie.

@allegro_pl

#allegro
  • 6
@kimikini: Zgadzam się z tym co napisałem, jednak z takim podejściem do klienta to jest #!$%@?. Jak MediaExpert.

Mam nadzieję że jednak to pokaże ich przyszłym klientom że nie ma co na nich liczyć jeżeli coś się walnie.
@kimikini: tak się dzieje jak hurtownia wprowadzając nowy panel w pliku eksportu stanu produktów dała stan wszystkich produktów na nie dostępne przez co automat zamknął wszystkie aukcje, z doświadczenia wiem że się wszelkie testy przeprowadza na platformie testowej ale nie na głównej domenie

system synchronizacji sam piszę i robię mnóstwo zabezpieczeń, w przypadku plików z bazą stanów, to struktura danych oraz rozmiar i ilość porównywalna z ilością produktów w hurtowni, ale