Aktywne Wpisy
Viado +7
Wkurza mnie to że w Turcji zginęło 45k osób a w mediach prawie cisza a jak 24 lutego zeszłego roku była eskalacja konfliktu na ukrainie to media trąbiły o tym 24/7 jakby był koniec świata, Chociaż do tej pory nie zginęło tam tyle cywili co w Turcji przez 1 dzień. Hipokryzja mediów
#turcja #ukraina #rosja #wojna #bekazlewactwa
#turcja #ukraina #rosja #wojna #bekazlewactwa
hlebak +65
Chcecie prawdziwy powód braku humoru tucznika? Dokładnie od wczoraj od tego momentu już nie są cali w skowronkach
On jeszcze nie wie, ale już podejrzewa
#danielmagical
On jeszcze nie wie, ale już podejrzewa
#danielmagical
Dziś w niemieckim mieście Alzenau odbyła się prezentacja nowego samochodu Hyundaia – a dokładniej nowej generacji i20 WRC. W tym miejscu powstaje także jego wersja w klasie R5.
Pięciodrzwiowa wersja i20 pokonała już 8000 kilometrów testowych. Samochód okazał się lepszy od poprzednika, a kierowcy chwalą także lepszą sterowność.
– To szczególny moment dla nas wszystkich, kiedy prezentujemy nową generację i20 WRC w naszym własnym domu – mówi Michel Nandan, szef zespołu. – Wchodzimy do ekscytującego etapu podróży naszego młodego zespołu, który moim zdaniem wzmocni nasze zaangażowanie i ambicję w konkurencyjnym środowisku WRC. Przebyliśmy długą drogę od inauguracyjnego sezonu, a nasz występ w poprzednim sezonie mistrzostw dał nam ponownie optymizm na przyszłość. Nowa generacja i20 WRC jest wynikiem całorocznego rozwoju z bardziej doświadczonym zespołem pracowników. Powinniśmy teraz wyżej stawiać nasze cele i być bardziej pewni siebie, aby walczyć w czubie tabeli. Konkurencja pozostaje silna i wiemy, że nasi fabryczni rywale nie ułatwią nam drogi do zwycięstwa, ale chcemy podjąć taką walkę w 2016 roku.
Hyundai Motorsport potwierdził także wystawienie trzech kierowców we wszystkich rundach cyklu – będą to Dani Sordo, Hayden Paddon i Thierry Neuville. Sezon rozpoczną od dwóch nowych rajdówek i jednej starej w Monte Carlo, a następnie wszyscy wsiądą do nowych generacji już w Szwecji.
Podobnie jak w tym roku, marka wystawi dwa zespoły – pierwszy z nich to Hyundai Shell World Rally, a drugi Hyundai Mobis World Rally Team, w którym w wybranych rundach startować będzie także Kevin Abbring. Jego głównym zadaniem będzie jednak praca nad rozwojem rajdówki przystosowanej do wymogów sezonu 2017, a także rozwój i20 w wersji R5.
Jeśli chodzi o projekt R5, w najbliższych tygodniach zespół ujawni więcej informacji. W pierwszej części roku 2016 trwać będą testy, a na połowę roku planowana jest homologacja. Otwarcie zamówień planowane jest na drugą połowę roku.
Wincy zdjęć w komentarzach
#wrc #rajdy #motoryzacja #hyundai #samochody
VW - Ogier, Latvala, Mikkelsen
Hyundai - Sordo, Paddon, Neuville
M-Sport (nibyfabryka) - Ostberg, Camilli
---
Citroen nie będzie startować, ale tu ostatnie szanse dla RK
Toyota która być może się odrodzi, prawdopodobnie w niej Meeke