Wpis z mikrobloga

@blue94: w amazonie zadają znacznie mniej pytań i gwarancja jest na poziomie europejskim. A x-kom jak mi zgubił laptop w serwisie, to jeszcze 3 dni po tym, jak mi dali w zamian nowy dzwonił, że ten stary będzie do odbioru następnego dnia. Polecam amazon.
  • Odpowiedz
@BenkartGorszegoBoga: miałem tylko nowego - konsultanci nie wiedzieli, że tamten się zgubił i dzwonili ot tak, dla hecy trochę. Jak im mówiłem, że zgubiony, robili wielkie oczy (aż przez tel. było widać)
  • Odpowiedz
@DFENS: czyli kiedy, bo ja to nawet tego z klawiaturą zamawiałem z Amazona :) jedyna różnica taka, że zanim zaczną nowy model wszędzie wysyłać to trochę mija :)
  • Odpowiedz
@blue94: @Cyfranek: Dwa razy miałem coś z ekranem i jak jakiemuś Johny'emu o dziwnie indyjskim akcencie wyjaśniłem że restart nie pomaga to zawsze nowego przysyłali :) Także jakby ktoś rozważał to tylko Amazon, nawet jeśli trochę drożej wychodzi :)
  • Odpowiedz