Wpis z mikrobloga

@languser: no ja ten sam nr mam. Smialo mozna o refunda wolać. Swoją droga niezły bydlak z tego chinczyka. I tak nie wierzylem ze wysle smartwatcha wartego 200 cebul za 20 zl
@salvador5000: narazie mu pocisnalem w prywatnej wiadomosci. Negatywa za 10 dni dostanie. Bo prędzej jak 10 dni nie mozna sie ubiegać o refund. Oczywiscie trzeba gnoja do supportu podać. Już mnie #!$%@?ą te ich pomyłki cenowe i ciągłe anulowanie zamówień.
@Wicker: zamówiłem z ciekawości i powiem Ci że zaskoczył mnie że niby już wysłał. Z drugiej strony numer fejkowy ale już nieraz takie miałem i wszystko dochodziło. Aż jestem ciekaw finału chociaż w cuda nie wierzę.
@Wicker: Jak do tej pory byłem cierpliwy i pobłażliwy w stosunku do tych przekrętasów to teraz to już przesadzają. Propnuję zmasowany atak do supportu wraz z kilkoma screenami, że wszyscy mamy ten sam tracking. Niech się pałuje.
@Wicker: I jeszcze mnie zmylilo to że na zdjęciu było max 5 per customer. To mowie a nóż wyśle bo jak taka cena to wprowadził limit produktów na głowe. A tu taki kwiatek z tego chinola.