Wpis z mikrobloga

Jako, że wszystkie zgłoszone sytuacje sporne do wyścigu @ Bathurst zgłosiłem ja to automatycznie nie mogę brać udziału w rozstrzyganiu ich, zatem pozwoliłem sobie je nagrać i pozostawić do waszej oceny.
Sytuacja 1 - kraksa na T1
Sytuacja 2 - @yanox uderza mnie w tył
Sytuacja 3 - @PanBulka uderza mnie w tył

@xWaleq @rzezol @ckbucu @oldman83 @bomber89 @zabaracer @tenbatonik @Cummykaze @iso9001 @iAdamM @kamien_w_bucie @patrollo2 @Rabsztok @zacmiony @snsv @lawicko @tatwarm @ZmutowanaFrytkownica @adamua @rentonB @ANTYzboze @matelusz1 @pazdzioch564 @emjot86 @retsam84 @KYCu @DrQ @RealAKP @mam_wykopane @yanox @GotchaWRC @PanBulka @tejotte @smieszekzagranico @GetiZ @skethoo

#assettocorsa #simracing #acleague #gry
TheSznikers - Jako, że wszystkie zgłoszone sytuacje sporne do wyścigu @ Bathurst zgło...
  • 39
@TheSznikers: Sprawca wyoadku moim zdaniem nadal jest @yanox, ale nie jestem pewien, czy w tej sytuacji nalezy sie kara za to, ze nie poczekal. Wydaje mo sie, ze refulamin nie rozroznia, czy byla niebieska czy nie - spowodiwales kolizje to czekasz, ale moge sie mylic.
@TheSznikers: @yanox: Niebieska flaga nie oznacza, że nie musisz uważać i jechać na pałę. To był pierwszy zakręt, w którym zbliżasz się do Sznikersa, więc mogłeś dać mu chwilę na puszczenie cię. Natomiast co do puszczenia po wypadku, to jestem zdania że mogłeś jechać. Regulamin nic nie mówi o takiej sytuacji, ale na zdrowy rozsądek po co czekać, skoro to jest dublowany, więc i tak będzie musiał oddać pozycję.
@TheSznikers: jeśli ja bym cię zobaczył, to bym ci pozwolił jechać i nastawiałbym się nawet na walkę.
...ale to nie byłem ja, więc:
za to falowanie przed zakrętem pierwsza bura. @yanox był w strefie draftu i takie uciekanie jest brzydkim zachowaniem. Ostatecznie w strefie hamowania ustaliłeś linię przejazdu i była ona na środku. Na miejscu yanoxa też próbowałbym cię wyprzedzić na zewnętrznej bo potem wiadomo, że jest lipa. Ty mu jednak
@lawicko: @retsam84: Falowałem bo jakbyście zdarzyli zauwarzyc mialem #!$%@? auto i nie bylem w stanie trzymać linii prostej.
Na prawdę myślicie, ze będąc uszkodzonym i widząc dojeżdżające auto z tyłu będę jezdzil specjalnie po calej drodze?
Do mnie nie bylo problemem zwolnic i zjechać centralnie z lini aby puścić, wiele razy tak robiłem w tym wyścigu i chciałem to zrobić za tym zakrętem.
@lawicko: no właśnie cała zabawa polega na tym, że @TheSznikers mu zamknął zewnętrzną, jak już było za późno. @yanox miał mało miejsca, ale miał i mógł próbować, bo nie walczył, tylko był puszczany. Normalnie ten zakręt się jedzie szeroko od zewnętrznej, a sznikers był na środku i tylko on wiedział, że zamyka zakręt bo z onboardu yanoxa wygląda to, jakby jechał prosto.

Inną sprawą jest to, że w strefie hamowania nie
@TheSznikers: jak nie potrafiłeś utrzymać linii, to "box, box, box", a jak to się zdarzyło tuż za boksami, że musiałeś taki rozkraczony jechać, to tym bardziej powinieneś jak najszybciej puścić dublującego wiedząc, że jesteś wolniejszy i możesz nie utrzymać linii przejazdu przez zakręt.

Ps. Duchem świętym nikt nie jest, żeby wiedzieć, jak ci się po kraksie jechało. Oceniamy na podstawie tego, co widzimy, a widzimy jak jeździsz od linii do linii
@TheSznikers: jechałeś niesprawnym autem, miałeś niebieską flagę - stwarzałeś zagrożenie dla kierowców normalnie poruszających się po torze. Normalnie dostałbyś w wyścigu info, że masz natychmiast zjechać do boksów, bo ci grozi nawet dq za jazdę niesprawnym autem, którym nie potrafisz utrzymać linii.

Zwróć uwagę na to, że w realu wręcz uciekają czasem poza tor, byleby nie przeszkodzić innym w jeździe w sytuacji awarii.

Ty nie miałeś prawa się znajdować na torze
@retsam84 @TheSznikers Ja uważam, że @yanox winny wypadku, bo moim zdaniem było do uniknięcia i wyhamowania, ja jak widzę, że dublowany jest niepewny, to zdejmuję nogę z gazu, i uwierzcie mi, wiele razy mi to uratowało skórę. Natomiast @TheSznikers winny stwarzania zagrożenia i nie ustępowania przy niebieskiej.
Patrzę jeszcze raz na powtórkę, i tam po prostu nie ma miejsca po zewnętrznej, żeby cisnąć gaz do samego wejścia w zakręt. Moim zdaniem było
@retsam84: @lawicko: Wg mnie mogłem takim jechać, jedyne większe problemy stwarzało mi na prostej, zresztą pół wyścigu nim przejechałem i nie było problemów jak inni mnie dublowali.
tak się zastanawiam czy yanox zebrałby ten zakręt z taką prędkością na wejściu gdyby mnie tam nie było.
tak się zastanawiam czy yanox zebrałby ten zakręt z taką prędkością na wejściu gdyby mnie tam nie było


@TheSznikers: a to już jest inna inkszość i raczej nie ma teraz co gdybać. W każdym razie moim zdaniem yanoxa skrzywdzisz, jeśli go ukarzesz.

Jeśli ci się źle jechało na prostych to jechało ci się źle cały czas, tylko zakręty brałeś z mniejszą prędkością, więc tego tak nie odczuwałeś. Powodowało to też, że
Nie powinieneś brać pod uwagę tego, czy sznikers był niepewny, czy nie. On miał niebieską flagę i tutaj ten z tyłu nie ma zachowywać ostrożności, bo ktoś lata po torze


@retsam84: Zupełnie się nie zgadzam, według mnie dublujący również powinien zachować ostrożność, i tym większą jeśli widzi, że dublowany się dziwnie zachowuje. To, że dublujesz, nie znaczy, że wolno Ci więcej, niż jakbyś normalnie wyprzedzał. Moja ocena tego jest taka, że
@lawicko: @retsam84 @TheSznikers Ja tak od siebie dodam, że zgodze się, że ZAWSZE osoba z tyłu musi zachować ostrożność, chociażby mając w perspektywie, że ktoś z przodu nie uszanuje niebieskiej flagi, nagle zatoczy spina, może nie puścić etc.
Swoją drogą nie wiem jakie sa punkty hamowania SLSa na tym zakręcie, ale ja w przypadku Z4 raczej przy tym punkcie, gdzie @yanox zaczął hamować bym przestrzelił zakręt i jebnął w bandę. Od