Wpis z mikrobloga

#gearbest #xiaomi #chinskiecuda #miband #kiciochpyta
Mirki, nie wiem co tak właściwie się #!$%@?ło, ale po kolei... 11 listopada zamówiłem MiBand'a 1s z gearbest i od razu za niego zapłaciłem przez Paypala. Pod Paypala mam podłączoną kartę.
2 grudnia dostałem maila z Gearbest: "We've processed your authorized payment for order xxx" i pobrało mi z konta podwójną płatność za opaskę? Co ciekawe sprawdziłem i z historii operacji w banku zniknęła mi płatność z 11 listopada, gdy opłacałem opaskę.
Nie wiem czy płatność z 11 listopada została mi zwrócona i w sumie nie mam jak tego sprawdzić. Nawet jeśli została zwrócona to i tak ścięgneli mi 2 razy kasę za opaskę, a jeśli nie zostało zwrócone to nawet 3. Wiem, że trochę chaotycznie, ale #!$%@?łem się, że ściągają kasę bez moje autoryzacji. Przecież to zwykła kradzież. Gdzie to zgłosić do banku, do paypala czy do gearbest?
ssjfrytek - #gearbest #xiaomi #chinskiecuda #miband #kiciochpyta
Mirki, nie wiem co ...

źródło: comment_thc8YU9G4HJfA8XGEss0hXMKaIRo8tmo.jpg

Pobierz
  • 9