Wpis z mikrobloga

@Brun0: rendundantny/podwojny < albo w ogole bez przedrostka sygnal sterujacy (ktory idzie od tego urzadzonka, ktore mierzy jka bardzo skrecona jest kierownica do urzadzonka, ktore zamienia ten sygnal na sygnal dla sterownika skretu kol
@Brun0: redundant czyli nadmiarowy.
np. w układach hamulcowych maszyn roboczych czasem sa redundant power supply, redundant actuators etc.
czaisz?
chodzi najczęściej o bezpieczeństwo i wtedy np dubluje się czujnik albo zasilacz. w twoim przypadku może to być albo podwójny angle transducer albo czujnik który w inny sposób odczytuje steering angle
W automatyce redundancja oznacza nadmiarowość np. w układzie stosujemy między elementami te same układy pomiarowe. W przypadku awarii, jak i o samej awarii może świadczyć różnica w sygnałach tych elementów
@Brun0: Raczej dobre tłumaczenie to Urządzenie do pomiaru momentu [obrotowego] ze zdublowanymi/redundantnymi wejściami.
Steer to nie wiem co, prowadzące, nadążne?

EDIT: Z tego pdf wynika że to urządzenie do pomiaru momentu obrotowego ze zdwojonym sygnałem pomiarowym.
Czyli masz 2 takie same kabelki/interfejsy do pomiaru jednej wielkości. Mierzysz z obu i robisz parę testów, dzięki czemu da się wykryć bardziej egzotyczne awarie. No i masz gwarancję (jak dobrze to zaprogramujesz), że albo