(...) O szansach Newagu na tym rynku „Rynek Kolejowy" informował jako pierwszy. Potrzeby kolei ukraińskich ocenia się na co najmniej 150-200 zmodernizowanych lokomotyw. Projekt ma być finansowany przy pomocy polskich funduszy wspierających eksport i z udziałem banków komercyjnych.
O nagrodzie informacje w powiązanych.
(...) Spółka otrzymała nagrodę ERCI Innovation za projekt budowy pierwszej wielosystemowej lokomotywy z platformy Dragon zgodnej z TSI, o którym jako pierwszy pisał "Rynek Kolejowy". Projekt powstaje dzięki wsparciu z NCBR.
Międzynarodowe jury oceniało trzy aspekty: poziom innowacyjności projektu, wzmocnienie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, oraz to czy innowacja jest efektem pracy w zorganizowanej sieci podmiotów. Organizatorzy konkursu - sieć europejskich klastrów kolejowych European Railway Cluster Initiative, do jury zaprosiło ekspertów kolejowych z całej Europy. Wśród zaproszonych znalazł się tylko jeden przedstawiciel z Polski, prof. UE dr hab. inż. Jerzy Mikulski specjalizujący się m.in w tematyce transportu oraz automatyzacji procesów transportowych.
@Baron_Al_von_PuciPusia: Chciałbym tutaj jedynie nadmienić że niewątpliwy sukces Newagu stawia pod zapytaniem jeszcze bardziej nasze przedostatnie miejsce w rankingu oceny komunikacji publicznej w obecnym roku.Uzyskaliśmy wynik lepszy niż w ubiegłym roku wyprzedzając Rumunię.
Grupa Newag wspólnie ze Skinest Ukraina i Zakładem Naprawy Taboru Kolejowego Daugavpils wykonają modernizację lokomotyw spalinowych M62 dla potrzeb rynku ukraińskiego.
O nagrodzie informacje w powiązanych.
#polska #europa #ukraina #newag #kolej #pociagi #mikroreklama
@Baron_Al_von_PuciPusia: Profesor Unii Europejskiej ( ͡° ͜ʖ ͡°)