Aktywne Wpisy

KingaM +39
15 lat na wykopie, tysiące rozmow z mireczkami, a dobrze rokowało i robiło to jedynie paru, z czego 90% na wykopie już nie pisze i ciągle znajomość się urywa przez ghosting, nie wiem co jest ze mną nie tak, wcale nie przedłużam i sama wychodzę z propozycją spotkania ale najczęściej do niego nie dochodzi
#randkujzwykopem ktos powie że wybrzydzam za mocno,że hipergamiczna ze mnie bestia, że każdy ma wady sratatatata...BZDURA! Są róże
#randkujzwykopem ktos powie że wybrzydzam za mocno,że hipergamiczna ze mnie bestia, że każdy ma wady sratatatata...BZDURA! Są róże

onucoutkajpysk +153
Ah już nie mogę się doczekać jak Donald Tusk powróci do ilości ministrów, viceministrów oraz innych stanowisk do poziomu z roku 2015. Obniży także wydatki na KPRM, to poziomu sprzed rzadów PiSu.
Bo obniży prawda? Bo powróci prawda?
Jasne.
Jedyne co zobaczymy to fikołki poewskich fanatyków, ktorzy usprawiedliwia każde kłamstwo swojego rudego idola.
Dla dzieci nie będzie pieniędzy.
Ale dla polityków POKO CZOKO zawsze się posadki dobrze płarne znajdą. Brak stanowiska? To
Bo obniży prawda? Bo powróci prawda?
Jasne.
Jedyne co zobaczymy to fikołki poewskich fanatyków, ktorzy usprawiedliwia każde kłamstwo swojego rudego idola.
Dla dzieci nie będzie pieniędzy.
Ale dla polityków POKO CZOKO zawsze się posadki dobrze płarne znajdą. Brak stanowiska? To





Mirki, pomoże ktoś zielonce?
Mam wyrysować przestrzeń roboczą robota.
Wyznaczyłam wektory x,y,z wszystkich możliwych położeń (z jakimś tam skokiem).
I pytanie teraz, czy jest jakaś funkcja, która mi te punkty wyrysuje jako jednolitą bryłę?
Mesh odpada, bo w niej Z musi być macierzą a ja mam wektor.
Czy w ogóle zabieram się do tego od dobrej strony? Mam do dyspozycji równania na x,y,z w zależności od wartości na każdym złączu.
Tyle napisałam:
th1=linspace(th1min,th1max,25);
d2=linspace(d2min,d2max,25);
d3=linspace(d3min,d3max,25);
th4=linspace(th4min,th4max,25);
pozycje=combvec(th1,d2,d3,th4);
th1=pozycje(1,:);
d2=pozycje(2,:);
d3=pozycje(3,:);
th4=pozycje(4,:);
x=cosd(th1).*(a3 + d3) + a2*cosd(th1) - a4*sind(th4 - 90).*cosd(th1);
y=sind(th1).*(a3 + d3) + a2*sind(th1) - a4*sind(th4 - 90).*sind(th1);
z=a1 + d2 + a4*cosd(th4 - 90);
Do tego wystarczy plot3(x,y,z,'*b'), które bazuje na samych punktach. Ale nie daje wyniku bryły. To jest najprymitywniejsze rozwiązanie.
Możesz wykonać taki kod:
DT = delaunayTriangulation(x',y',z');[K,v] = convexHull(DT);
trisurf(K,DT.Points(:,1),DT.Points(:,2),DT.Points(:,3),...
'FaceColor','cyan')
??
https://en.wikipedia.org/wiki/Convex_hull_algorithms
Zobaczę czy czegoś takiego nie ma. A tutaj wykorzystujemy triangulację czyli dla każdego wierzchołka znajdujemy 3 w 2d, 4w 3d by podzielić figurę/bryłę na niezachodzące na siebie sympleksy (uogólniony trójkąt).
Nie wiem czy ręczna redukcja wierzchołków wchodzi w grę.
http://scicomp.stackexchange.com/questions/3301/concave-polygon-hull-finding#
Ciekawe czy dam radę to dostosować do przypadku 3D.
sc = alphaShape([x',y',z'],6);
plot(sc);
Ewentualnie nie 6 tylko inna liczba która by była większa niż odległości między punktami.
U mnie efekt wygląda obiecująco.