Wpis z mikrobloga

@SctSc: zerg nie musi stawiać evo dla wieżyczki, jak terran dostanie taką samą opcję z turretem i ebayem wtedy spoko

ale teraz to to jakiś żart chyba

ale jak zwykle, my terranie, naród wybrany, nauczymy się dokonywac jakiś hardkorowych micro-zagrywek żeby bronić kretyńskie 1a (a nie, przepraszam, "high skilled usage of Oracles"), to kosmitom znowu jeszcze bardziej to ułatwią.

kupię sobie chyba dwie myszki do grania bo na jednej już nie
@Infantor: Może trzeba iść w miny w ciemno? No ale nie znam się na TvP, to się w sumie nie wypowiadam.

@entrop: Co do tych turretów, to przyczyną braku wymagania evo chamber, jest to, że Zerg nie ma praktycznie żadnej wcześnie dostępnej detekcji.

No ale nie mam nic przeciwko, żeby Terran mógł robić turrety bez ebaya, zresztą ta zmiana nie ma praktycznie wpływu na żadne inne aspekty gry, więc jak
@Elethynh: zaraz się zacznie marudzenie, że turret imba. nie ma #!$%@? jak rozpocząć praktycznie na tossa od szybkiego expa teraz, na ladderze się czuję jakbym się cofnął w rozwoju bo każdą grę trzeba rozpoczynać 2/3raxem i pierwszego reapera wysyłać na skaut dookoła swojej bazy a nie do przeciwnika. nie będę przecież otwierał ebay-expand do #!$%@?.

ja rozumiem, że prosi może nie zaczynają każdej gry od cheesa i dla nich buff do
@SctSc: Witam na Wykopie :) Podpowiem tylko, żeby ostrożnie wrzucać swoje materiały. Mogą zostać szybko potraktowane jako spam za który grozi ban.

@entrop: @Elethynh: Co do zmiany w Oraclach uważam ją za bez sensowną. Chyba, że w zamian zmniejszą ilość życia by z tej jednostki zrobić typowe glass cannon.

Umożliwienie budowania wieżyczek bez ebaya za skutkuje uniemożliwieniem robienia DT w pvt, a co dopiero fast dt na szybko
andr3v: dzięki. Dopiero ogarniam wykop (i reddit), nigdy nie korzystałem z tych serwisów. Staram się nie łamać regulaminu. Mam nadzieję, że to, co wrzucam nie będzie uznawane za spam. Podobno do mikrobloga można dodawać stuff niemal bez konsekwencji.