Aktywne Wpisy
affairz +128
#nieruchomosci zwykły normalny zdrowy rynek na którym ktoś kupując mieszkanie poniżej 50m2 w Łodzi oddaje ponad 100 tysięcy złotych Panu Flipperowi (niestety nie ujawnili czy równe 100k czy może np. 300k)
I te kur## Tomczaki i inne Jemniomy chcą, żeby ten stan rzeczy trwał dalej
PATOLOGIA
I te kur## Tomczaki i inne Jemniomy chcą, żeby ten stan rzeczy trwał dalej
PATOLOGIA
stanu +4
Wchodzę dziś na konto i widzę ujemne saldo. Okazuje się, że mam 2 transakcje kartą z weekendu zaksięgowane po 2 razy. Ktoś zauważył coś podobnego? Czyżby powtórka z rozrywki sprzed kilku lat?
#mbank
#mbank
Obecnie ustawiłem Timer, który co 30ms wczytuje tło i od nowa wszystkie obiekty. Robię tak, ponieważ na razie nie znalazłem lepszego sposobu na rysowanie pocisków wystrzelonych przez statek.
https://mega.nz/#!xQIQzbaS!d_6L3fleEz9A2mXpH9ykfaRw-u61LAksmEt5CBgHmCw - tutaj skompilowany projekt, jakby ktoś wolał samemu zobaczyć (projekt robiony w Lazarusie, przy użyciu tylko zainstalowanych bibliotek).
No i problem polega na niepłynności tej animacji, w szczególności na nierzadkich mignięciach statku - nawet, gdy jest w bezruchu. W internecie niestety ciężko jest szukać jakiejkolwiek odpowiedzi dot. pascala, dlatego pomyślałem, że ktoś tu byłby w stanie mi pomóc. Przy okazji, czy jest jakiś sposób, żeby upłynnić ruch statku? Na razie powielam jego rysowanie, żeby to dało wrażenie rozmycia - bo czegoś takiego jak blur chyba tu nie ma?
@Viters: pytanie czym rysujesz, wyglada jakbys nie uzywal odpowiednik bibliotek i podwojnego buforowania...
@Viters: super, wiele to wyjasnia, przeciez jest jeden canvas w całej historii programowania.
http://hostcode.sourceforge.net/view/3884