Wpis z mikrobloga

Dobrze to robię?

OFICJALNA REKLAMACJA ŚWIADCZENIA USŁUGI
Od dnia 15-11-2015 w Brzegu, na terenie całego miasta (sprawdzałem z laptopem, mój modem: Huawei e3372 ). Internet zwolnił do prędkości : DOWNLOAD 1.23 Mb/s : UPLOAD 1.33 Mb/s.
W związku z reklamacją uslugi wnoszę o naprawienie usterki i przywrócenie normalnych parametrów
łącza. A w ramach zadość uczynienia życzę sobie obniżenie FV przez okres 12msc o 50%


#play #reklamacja #pytaniedoeksperta
  • 10
@Medyk_Brzeg: Fragment regulaminu promocji Twojej umowy, z którym się zapoznałeś przed podpisaniem umowy i potwierdziłeś ten fakt własnoręcznym podpisem:

Do wyczerpania limitu transmisji danych Abonent może pobierać dane z maksymalną prędkością wynoszącą obecnie nie więcej niż 70 Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych pobieranych, oraz nie więcej niż 20 Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych wysyłanych. Na rzeczywistą prędkość przesyłania danych wpływają m.in. następujące warunki techniczne: technologia przesyłania danych,