Wpis z mikrobloga

@maxtrosoft: Zalecenie lakiernika było takie że przy 13letnim lakierze lepiej sobie wypolerować wszystko prócz tego boku co bd malowany (koszt niepotrzebny) a z tego powodu że kolor może trochę inaczej wyglądać po polerce, poza tym po lakierowaniu też się robi polerkę ...chyba ?
@robakus07: to miałem na myśli - dlatego wygodniej i taniej - jeżeli lakierowanie niedługo - byłoby po lakierowaniu całego od razu spolerować ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ostatnio malowałem w moim 8 letnim aucie 3 elementy, w dość wrednym kolorze czyli lakier specjalny, szmaragdowa czerń mercedesa, polerka całości była dopiero na koniec i nie widać żadnej różnicy ( ͡ ͜ʖ ͡)
@maxtrosoft: u mnie była obawa że lakier będzie się różnił (cały jest wypłowiały, poza tym to czerwony lakier... ) dlatego najpierw polerka

Rosso Alfa to dopiero wredny lakier ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Po całej robocie po znajomości "założę" na nią powłokę ceramiczną. Zamierzam zadbać o auto tym bardziej że będzie ze mną do jej śmierci (nie opłaca się jej sprzedawać)
@robakus07: Kolego, jak sam robisz polerke to podpowiedz jak to robisz i czym :P Tutaj zdjęcie mojego po polerce T-Cut, ale efekt jest na krótko a na lakierze zaczyna narastać nalot jak wosk po tym T-Cut i trzeba dośc często poprawiać. Skłaniałbym się ku wybraniu jakiejś pasty ściernej + jakas powłoka do zabezpieczenia. Nie wiem czy robić to samemu czy oddać auto do jakiegoś zakladu z car detailingiem. Pozdrawiam
źródło: comment_wisj5mnKR20KY9ztjSXx53sonCIUaLWJ.jpg
@gkw_: polerka mechaniczna + pasty od 4nano. W przyszlosci jak juz bedzie po robocie boku naloze u znajomego powloke ceramiczna. Ale tylko 9cio miesieczna bo 2letnia jest drooga

@yoda90: mnie grosze, jak u kogos robisz to trzeba liczyc 300-350 cebulionów