Aktywne Wpisy

OlaKordasOfficial +179

dddobranoc +387
Zaplusuj ten smutny rosół za 28zł z knajpy youtubera tworzącego historię aby nigdy takiego nie ujrzeć na niedzielnym obiadu u babci
#budda #ksiazulo #jedzenie #gotujzwykopem
#budda #ksiazulo #jedzenie #gotujzwykopem
źródło: Zrzut ekranu 2024-07-12 o 10.47.06
Pobierz
![Jak pustoszeją rosyjskie magazyny sprzętu pancernego [PODCAST]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/41a73a7fb518169a293093dacf000c4b57d8a6174d889a43272e15f365e02b86,q80.jpg)



mam zrobić taki mały projekcik na zajęcia na #studbaza i chcę zrobić jakiegoś rogalika w konsoli.
I mam taki problem, że w moim takim testowym programiku tekst w konsoli smuży. Czytałem w necie, że w konsoli tak będzie zawsze i trzeba robić w swoim okienku. Kolega twierdzi, że zamiast wypisywać wszystko za każdym razem można nadpisywać. Czy i jak to można zrobić?
Bo np taki winrogue nie smuży a jest w konsoli z tego co widzę.
Tutaj mój kod
@kuhar: nie wiem czy będę mógł ich użyć
@BloodDeath94: póki co masz ledwo 100 linii...
Możesz spróbować zaimplementować podwójne buforowanie (double buffering). Np. przekierować standardowe wyjście na jakąś tablicę w rozmiarze ekranu a przy refreshu tą tablicę przekopiowywać na ekran.
Albo np. możesz odświeżać ekran tylko wtedy gdy wykonasz jakąś rzecz wymagającą odświeżenia - wtedy będziesz miał mniej odświeżeń i nie zauważysz spowolnienia.
@kamil062: widać to smuzenie wtedy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
1. Użyj ncurses. No chyba, że jest jawnie powiedziane, że nie możesz.
2. Jeśli używasz
std::endltylko po to, żeby złamać linię, to robisz to źle. Oto co robistd::endl:Użyj
\nw sytuacji, gdy tylko chcesz złamać linię.