Aktywne Wpisy
pacha +3
Jaką trzeba być $zmatą, żeby takie coś napisać. Spędziłem 2h i wydałem 400 zł na ubranie na to spotkanie, żyć się odechciewa.
Nigdy więcej p0lki
#przegryw #depresja #p0lka #logikarozowychpaskow
Nigdy więcej p0lki
#przegryw #depresja #p0lka #logikarozowychpaskow
#wojna #ukraina #rosja
nowy tweet od Wolskiego
nowy tweet od Wolskiego
Licznik straconego sprzętu dobija do dwóch batalionów (co jeszcze nie przekracza wskaźników strat dla takich operacji) martwi mnie natomiast kwestia potencjalnych strat osobowych atakujących UA batalionów. Uważam że kosztem rzucenia kolejnych sił i być może nowego kierunku uderzenia UA pokonają pas przesłaniania i dojdą do głównej linii obrony (1 z 2) RUS. I co wtedy? Parodia Łuku Kurskiego? Czyli mozolne i krwawe pokonywanie fortyfikacji polowych
Poza tym jak to wygląda w życiu, np. przy tworzeniu gry? Są osoby które wymyślają postacie itp, szkicują, malują i są ludzie którzy za pomocą programów tworzą animacje itp? Czy jednak najlepiej by było jakby pracownicy potrafili i malować i tworzyć grafikę?
#grafikakomputerowa #grafika3d
btw: #programowanie?
Komentarz usunięty przez autora
Nie potrafię narysowac kotka w paincie, a umiem zrobić coś takiego jak pić rel.
@czteroch: z tym dużo lepiej u mnie, myślę że w sprawach artystycznych, warsztat itp można się z czasem podszkolić, kwestia treningu
Możecie coś polecić na początek? Chodzi mi o modelowanie 3D (marzy mi się praca w produkcji gier).
Narysowanie postaci przed jej wymodelowaniem jest baaaardzo przydatne. Bardzo.
Ale jak modelujesz na podstawie konceptu.. To, w sumie potrzebne Ci trochę inne umiejętności 'rysowania' (np. Takie handpainted textury), albo po prostu obsługa Photoshopa.
BTW nie ma czegoś takiego jak talent.
Nie da się stworzyć czegoś bez umiejętności w 3d. Taki mamy klimat ;).
@Melcma: cóż mi tu opowiadasz za banialuki colego :)
silnik: UE4
soft:
3ds max, maya, blender, c4d - ("główny" soft) modeling
Zbrush - sculpt (ew mudbox, od biedy Blender)
Substance Painter/Quixel, Photoshop ;), xNormal, CrazyBump/Bitmap2Material