Wpis z mikrobloga

#plusbank #niebezpiecznik
co za żenada. BOK plusbanku w skali od 1 do 10 otrzymuje mocne 0,5. dwukrotnie rozłączono się w połowie zdania. miesiąc przed aferą z kradzieżą bazy klientów zgłaszałem, że chyba mają coś nie tak w tym banku.
Wtedy robiłem szybki przlew do play dostając komunikat o 'próbie hakerskiej', a dziś rano próbowałem przez 'przelew24' po czym dostałem komunikat o błędzie podczas logowania, myśląc że mogłem błędnie wpisać hasło (choć to mało prawdopodobne) dałem sobie spokój i wyszedłem do pracy, teraz chciałem opłacić przelewem zwykłym a tu takie kwiatki..
Po zalogowaniu przywitał mnie komunikat w stylistyce plusbanku (kolorki itp.) z awarią serwisu (żałuję, że nie zrobiłem screena), po ponownej próbie zalogowałem się po czym wyrzuciło po kliknięciu w 'przelew jednorazowy'. Dostałem komunikat tym razem z przeglądarki (mam screen, który pewnie nic nie wnosi).
W BOK pani stwierdziła, że to jedyny taki przypadek.
ps. w XXI wieku BOK banku 6 dni w tyg. od 8-21 ?
szkoda, że muszę czekać do poniedziałku by wypowiedzieć umowę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Pobierz
źródło: comment_iESIvwk4J2A4QkLsfvXkAUxEXNvhPoIv.jpg
  • 3
@Akuku69: próbowałem na wcześniej na 2ch przeglądarkach. Udało się zalogować, chociaż znów długo mieliło na przelewie, krateczki za każdym razem się zmieniały więc jeśli 'coś.. ktoś..' to i tak ma pełne hasło ( ͡° ʖ̯ ͡°). Trudno, opłacam zakup a resztę przelewam na drugie konto.
Miałem do czynienia z wieloma bankami i tylko tutaj wiecznie był problem, tak naprawdę obsługa w placówce trzymała przy tym banku..