Wpis z mikrobloga

@Wielki_Zly_Wilk: W ogóle powiem wam przy okazji, że z tym dodatkiem do WoW'a okazał się niezły sztynks.
Kupiłem go w Media Markcie w Zielonej Górze - opakowanie zabezpieczone w takim plastikowym "case" zabezpieczone przez kradzieżą etc.

Pojechałem do domu, wpisuję sobie CD-KEY na stronie blizzarda a tu że kod już został wykorzystany o_O

Spróbowałem jeszcze 5x na wszelki wypadek a tu ciągle to samo - więc zrobiłem ten ticket elektroniczny do
@xarn007: O KEK. Ja sobie raz zablokowałem dostęp do konta przez authenticator (nie spisałem numeru, a telefon padł mi pechowo 2 dni później), nie obyło się bez skanu tylko, że zamiast dowodu wysłałem paszport na którym mam chyba 13lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Wielki_Zly_Wilk: Powiem Ci, że generalnie ich support jest bardzo w porządku, tylko nie wiem jak by to działało w razie jakichś problemów z Hearthstonem na koncie battle.net gdzie nie ma innych gier.

Chodzi mi o to czy tak samo podchodzą do klientów "F2P" jak i tych którzy w jakiś sposób dają im kasę.
@xarn007: 3 tickety wszystkie sprawy rozwiązane błyskawicznie i wzorowo, pełna kultura i profesjonalizm - pierwszy był właśnie z zablokowanym kontem - nie miałem wtedy jeszcze kupionej żadnej gry (demko Starcraft 2 które dostałem od kumpla i starter WoW'a). Sądzę więc, że do graczy f2p też podchodzą w taki sam sposób.