Wpis z mikrobloga

Zamowilem zaraz po polnocy drony po $1,99 na banggood. 3 zamowienia po 2 drony. jedno z jednego konta i 2 pozostale z drugiego konta. Dzis dostalem 2 maile. Jednen na pierwsze konto z info, ze nie wysla pierwszego zamowienia + kod na 5 dolcow. Drugi na drugie konto (ale te same dane), ze nie wysla trzeciego zamowienia + ten sam kod na 5 dolcow (nie wiem czy czasem nie wysylaja wszystkim tego samego). Nic nie przyszlo w sprawie zamowienia nr 2 (pierwszego z drugiego konta). Wszystkie maja taki sam status na stronie: Order Processing.
Moze to jedno zamowienie przejdzie.

Z maila od nich:

"We hope you can understand that if we send all of the oders, we will bear great losses. Besides, we have already issued a refund to you according to your order"

Czy ja czegos nie rozumiem czy mozna z tego wywnioskowac, ze jednak cos tych dronow po 2 dolce wysla, ale nie wszystkie?

Moze powinienen odpisac:

Dear mr Chinese guy,

I don’t care. Send me my quadrocopters or I’ll sue. xD

Sincerely,
Swietyodmordercow

#banggood #drony #aliexpress
  • 16
  • Odpowiedz
@Swiety_od_mordercow: Ja zamawiałem na koniec 'promocji' i jeszcze nic nie dostałem. Też 3 sztuki. Jak nie wyślą to robię burdel. No chyba ,że będzie ładny kuponik jak u Ciebie, bo w sumie chciałem zakupić coś jeszcze może i też się przyda xD

Ale mam nadzieję ,że mi przyślą 3 drony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Hej, hej pipole. Z ta odpowiedzia to tak jakbyscie tego xD nie zauwazyli to jest #!$%@? zart z mojej strony. Jak wysla to dobrze, jak nie to tez #!$%@? z tym. Pisze w celach informacyjnych, bo widze, ze sporo ludzi zrobilo zakup.
  • Odpowiedz