Wpis z mikrobloga

@Cripex: Napisałem dzisiaj dużą i rozbudowaną wiadomość do CDPRed wymieniając wszystkie błędy jakie u mnie występują. Znikające głowy, gubienie klatek itd itp. Taką wiadomość otrzymałem:

Witam,

Dziękuję bardzo za wiadomość.
Błędy, które Pan zgłosił wydają się być spowodowane nieudaną instalacją patcha 1.10.

Proszę spróbować wykonać następujące kroki:
1. Odinstalować grę
2. Zainstalować ją ponownie (proszę poczekać aż w pełni się zainstaluje)
3. Zainstalować wszystkie aktualizacje
4. Zainstalować dostępne DLC
5. Zrestartować
@Drake31: Również otrzymałem odpowiedź.

Witam,

Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji.


Proszę spróbować wykonać następujące kroki:

1. Odinstalować grę

2. Zainstalować ją ponownie (proszę poczekać aż w pełni się zainstaluje)

3. Zainstalować wszystkie aktualizacje

4. Zainstalować dostępne DLC

5. Zrestartować grę


Po restarcie, gra powinna się ponownie zsynchronizować i zacząć działać poprawnie. Dotychczasowy postęp w grze powinien zostać zachowany tak długo jak zapis w chmurze jest aktywny.


Niestety, nie jestem w
@Cripex:

By być nie bierząco ze wszystkimi nowościami i ogłoszeniami odnośnie gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, zachęcam do śledzenia naszych oficjalnych kanałów społecznościowych oraz forum.

By być nie bierząco ze wszystkimi nowościami

By być nie bierząco

nie bierząco


Uwielbiam #!$%@? z supportem, zawsze odnoszę wrażenie, że albo to są boty, albo małpy zatrudnione z środków europejskich.
@Cripex: mi ostatnio wczytywało w Novigradzie dialog kilka minut, potem podczas rozmowy, pomiędzy kolejnymi zdaniami doczytywało. Boskość. Zastosowałem się do tej instrukcji z maila, dla spokoju ducha. Oczywiście nic to nie dało. Chociaż gra miała kaprys i działała nieco lepiej wczoraj, ale też pewno dlatego, że byłem akurat sporo poza miastem. Napisałem do botów, że ich "porada" nie przyniosła żadnych skutków. Ciekawe co wymyślą następnie.