Wpis z mikrobloga

Odkąd pracuję w branży informatycznej staram się doceniać pracę programistów i płacić za ich wysiłek (dotyczy to również reklam na stronach, bo jeżeli czytam treści i chcę je czytać nadal, to godzę się z tym, że muszą tam być reklamy).

Postanowiłem wymienić całe nielegalne oprogramowanie na legalnie + kupić kilka gier/aplikacji, z których korzystałem kiedyś i które były tak dobre, że pamiętam je do dziś. Pomijając kilka firm ( tu uśmiech w stronę #cdprojektred ) to większość producentów gier to strasznie zarozumiałe #!$%@?, które są tak niepewne jakości swoich produktów, że muszą je zabezpieczyć milionem różnych #!$%@?ów ( tutaj wielki #!$%@? w cyce firmie Denuvo, ale tylko ode mnie bo istnieją dowody na to, że zbyt duże obciążenie dysku to plotki ( mimo to kogoś nie lubić muszę ) ).

I po ostatnie, powód mojego #!$%@?, czyli firma Rockstar... #!$%@?ć ile razy chce pograć w wolnym czasie tyle razy spotykam się z tym, że serwery są niedostępne... Mam zrobić to co w GTA4? ściągnąć nodisk? Kolejny dowód na to, że płacenie jest prawie równoznaczne z dawaniem się #!$%@?ć...

#gorzkiezale #rockstar #gtav ##!$%@? #gry
subteIny - Odkąd pracuję w branży informatycznej staram się doceniać pracę programist...

źródło: comment_SUPGiUEx8xhvoKCaDW03lgTIuUVxyTxC.jpg

Pobierz
  • 6
I po ostatnie, powód mojego #!$%@?, czyli firma Rockstar... #!$%@?ć ile razy chce pograć w wolnym czasie tyle razy spotykam się z tym, że serwery są niedostępne...


@subteIny: hmmm... a ja ani razu nie mialem problemu.

Odkąd pracuję w branży informatycznej staram się doceniać pracę programistów


@subteIny: Widzisz - powinienes wiedzieć, że droga od programisty do użytkownika końcowego wiedze przez masę ludzi, którzy mają w głowie tylko i wyłącznie hajs,
@subteIny: hmmm... a ja ani razu nie mialem problemu.


@M4ks: Jak widzisz u mnie ten problem istnieje.