Wpis z mikrobloga

@matowoszary: Zapobiega (w jakimś stopniu) zajeżdżaniu sojusznikom lufy, żeby ukraść fraga/dmg albo ze zwykłej złośliwości.
W walce w zwarciu z przeciwnikiem pozwala ci chować się przed ostrzałem przeciwnego teamu bo będą się bali do ciebie strzelić, żeby nie trafić swojego (ten punkt akurat nie dotyczy arciarzy).
Przynosi korzyść przeciwnikowi, że w przeciwnej drużynie grają nieogary.
@matowoszary: Zabicie sojusznika nie daje żadnych profitów, ot co najwyżej bana dla osoby która tego dokonała. O dziwo tą blokadę można wyłapać na kilka sposobów i nie trzeba nawet strzelać do swoich. Wystarczy że ktoś będzie się o Ciebie rozbijać (wjedzie w Ciebie rozpędzony), na kogoś przez przypadek spadniesz, staranujesz itd. itp. Taki zrąbany system. Równie dobrze może go nie być. Jedynym zabezpieczeniem jest używanie moda o nazwie safeshot, ale działa