Aktywne Wpisy

pciem +90
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

new-object +164
5 lat więzienia i 10 lat zakazu prowadzenia pojazdów xD
I tłumaczenie
^ słowa prokuratora, a nie adwokata XD
I tłumaczenie
Oskarżony jest osobą uzależnioną od social mediów
^ słowa prokuratora, a nie adwokata XD
źródło: image
Pobierz

Otóż jest sobie apka, nazwijmy ją A. Apka jest prosta jak w morde szczelił zapisuje input z formularzy do DB i co najważniejsze wystawia ten input jako jsony po restowym api. W stylu
apka.A/api/osoba/2da takiego jsona{id: 2,imie: Pszemek
}
Teraz potrzebuję, żeby jak ktoś na którymś formularzu kliknie zapisz, druga apka, nazwijmy ją B, wykonała jakiś skrypt zależnie od tego co tam w tym inpucie było. Problem jest taki, że nie bardzo mogę ingerować w apkę A. Pomyślałem więc, że apka B będzie miała swoje restowe api na które po kliknięciu zapisz będzie biła apka A. Ta apka wyśle na B jak najmniej danych czyli np. tylko