Aktywne Wpisy
![PiersKurczaka](https://wykop.pl/cdn/c3397992/PiersKurczaka_glJvtl8B1u,q60.jpg)
PiersKurczaka +223
Bardzo mi się podoba u japończyków, że jak jest np. jakaś nazwa chińska, to oni te znaczki czytają po swojemu, a nie po chińsku.
Tak jak taki prosty janusz, co na tortiję mówi tortilla. No bo jest l przecież, to czyta jak l. Tylko że u nas się takie coś wyśmiewa i o ty nieuku haha nie umiesz poprawnie debiluuuu.
A japońcy to mają w dupie i se czytają po swojemu i
Tak jak taki prosty janusz, co na tortiję mówi tortilla. No bo jest l przecież, to czyta jak l. Tylko że u nas się takie coś wyśmiewa i o ty nieuku haha nie umiesz poprawnie debiluuuu.
A japońcy to mają w dupie i se czytają po swojemu i
Krolik +5
Dlaczego monitory 4K są tanie jak barszcz i całkiem fajny IPS do programowania można wyrwać za 1500-3000 zł, ale 5K to wydatek 7-9 tys. a 6K to 20+ tys. zł? Dlaczego nikt nie robi dobrych monitorów 27"/5K i 32"/6K do programowania / pracy biurowej w normalnej cenie, kiedy to jest minimalna rozdzielczość zapewniająca ostrość tekstu? Wszystko co ma mniej niż 220 PPI to pikseloza / rozmazane krawędzie. #komputery #monitory #programowanie
Przypomnę, reklamowałem to, że 8 sierpnia złożyłem w salonie orange - Adres: Zakopiańska 62, 30-418 Kraków - dyspozycję przeniesienia numeru z abonamentu na kartę i pomimo dwóch miesięcy generalnie nadal naliczana jest opłata za abonament + przychodzą faktury do opłaty.
Rozmawiałem dzisiaj z Panią na infolinii orange, gdyż moja reklamacja została odrzucona. Poinformowano mnie, że rzeczywiście widzą w systemie mój wniosek o przeniesienie numeru, niestety, ale oni dopełnili formalności na infolinii tylko konsultant z salonu na Zakopiańskiej nie potwierdził mojego wniosku w ich systemie o dyspozycji przeniesienia numeru.
- Na pytanie czy kontaktowali się z salonem żeby wyjaśnić tą sprawę, bo składałem miesiąc temu reklamację na operację przeniesienia usługi - odpowiedziano mi, że nie.
- Na pytanie czy mogą przez telefon po prostu zrobić nowy wniosek o przeniesienie i przenieść numer - odpowiedziano mi, że jest to niemożliwe, gdyż w systemie jest aktywny wniosek o przeniesienie i tylko ten salon co je złożył może je dalej przetwarzać. Nic nie mogę przez infolinię zrobić i muszę osobiście iść do salonu.
- Na pytanie co się stanie jak wyjaśnię sprawę w salonie odpowiedziano mi, że dopiero w listopadzie będzie przeniesienie numeru, czyli zapłacę za sierpień, wrzesień, październik i listopad...
Nagrałem sobie tą rozmowę. Złożyłem skargę na salon na Zakopiańskiej 62. Hmm co mogę więcej zrobić - reklamacji nie mogę już złożyć bo 'infolinia i orange nie zawiniły, tylko salon'.
Co na to @OrangeEkspert ? Jak dla mnie ewidentnie widać, że pomimo, iż sygnalizowałem, że mam problem nie zrobiliście nic by skontaktować się z tym salonem lub ze mną i dopełnić formalności przy przeniesieniu numeru, tym samym narażając mnie na straty - czasu i pieniędzy. Dzwoniłem do Was 4 razy, zjawię dwa razy w salonie i pewnie zapłacę za 4 miesiące ekstra.
#orange #reklamacja #pytanie
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez autora
Dowiedziałem się także, że postarają się w ciągu dwóch tygodni wyjaśnić co jest przyczyną tej sytuacji, oraz, że wyślą do centrali skan dokumentów z sierpnia.
Natomiast dziwi mnie to,