Wpis z mikrobloga

W nawiązaniu do poprzedniego wpisu: http://www.wykop.pl/wpis/14448735/orangeekspert-mam-pytanie-mialem-przez-2-lata-abon/

Przypomnę, reklamowałem to, że 8 sierpnia złożyłem w salonie orange - Adres: Zakopiańska 62, 30-418 Kraków - dyspozycję przeniesienia numeru z abonamentu na kartę i pomimo dwóch miesięcy generalnie nadal naliczana jest opłata za abonament + przychodzą faktury do opłaty.

Rozmawiałem dzisiaj z Panią na infolinii orange, gdyż moja reklamacja została odrzucona. Poinformowano mnie, że rzeczywiście widzą w systemie mój wniosek o przeniesienie numeru, niestety, ale oni dopełnili formalności na infolinii tylko konsultant z salonu na Zakopiańskiej nie potwierdził mojego wniosku w ich systemie o dyspozycji przeniesienia numeru.

- Na pytanie czy kontaktowali się z salonem żeby wyjaśnić tą sprawę, bo składałem miesiąc temu reklamację na operację przeniesienia usługi - odpowiedziano mi, że nie.

- Na pytanie czy mogą przez telefon po prostu zrobić nowy wniosek o przeniesienie i przenieść numer - odpowiedziano mi, że jest to niemożliwe, gdyż w systemie jest aktywny wniosek o przeniesienie i tylko ten salon co je złożył może je dalej przetwarzać. Nic nie mogę przez infolinię zrobić i muszę osobiście iść do salonu.

- Na pytanie co się stanie jak wyjaśnię sprawę w salonie odpowiedziano mi, że dopiero w listopadzie będzie przeniesienie numeru, czyli zapłacę za sierpień, wrzesień, październik i listopad...

Nagrałem sobie tą rozmowę. Złożyłem skargę na salon na Zakopiańskiej 62. Hmm co mogę więcej zrobić - reklamacji nie mogę już złożyć bo 'infolinia i orange nie zawiniły, tylko salon'.

Co na to @OrangeEkspert ? Jak dla mnie ewidentnie widać, że pomimo, iż sygnalizowałem, że mam problem nie zrobiliście nic by skontaktować się z tym salonem lub ze mną i dopełnić formalności przy przeniesieniu numeru, tym samym narażając mnie na straty - czasu i pieniędzy. Dzwoniłem do Was 4 razy, zjawię dwa razy w salonie i pewnie zapłacę za 4 miesiące ekstra.

#orange #reklamacja #pytanie
  • 4
@yuio: Przeniesienie numeru do oferty na kartę możliwe jest tylko w salonie. Tutaj nie mam wglądu na Twoje konto, dlatego trudno mi powiedzieć, jaki to jest dokładnie błąd. To, co mogę zasugerować to kontakt z nami, Biurem Obsługi Klienta lub salonem. Tylko mając wgląd na Twoje konto możemy dokładnie zweryfikować ten problem. Jeśli z tego powodu przeniesienie zostanie opóźnione to możesz złożyć skargę. Dział reklamacji sprawdzi to.
@OrangeEkspert: Byłem w salonie i zobaczyłem na własne oczy, że w systemie wniosek jest przyjęty i wszystko co mogli zrobić - zrobili. Natomiast mają wydruki, że wniosek był składany w sierpniu, a w systemie zostało przeprawione, że przeniesienie planowane jest na listopad...

Dowiedziałem się także, że postarają się w ciągu dwóch tygodni wyjaśnić co jest przyczyną tej sytuacji, oraz, że wyślą do centrali skan dokumentów z sierpnia.

Natomiast dziwi mnie to,