Wpis z mikrobloga

@kamil_zdun: Tak, ciśnienie właśnie od gazu mi ją rozerwało. Mam Vectrę B, jednak instalacja jest tak poprowadzona, że tylko ta część pasuje. Taśma jest rozwiązaniem niestety nie najlepszym, ponieważ są mikro nieszczelności, przez które auto łapie zamuła jak się mocniej wciśnie pedał gazu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Sheepo: Czasami w instalacjach drugiej generacji mieszanka lubi się wracać, i zapalać w dolocie. Jest takie głuche #!$%@?ęcie wtedy. Ale powinieneś mieć przynajmniej dwa zabezpieczenia przed tym. Jedno właśnie na tej rurze zaraz obok wtrysku/przepustnicy w postaci szerokiego oringu zsuwającego się podczas wybuchu, a drugi zawój jednokierunkowy w airboxie.

Przynjamniej ja w polonezie tak miałem.

Także to nie 'ciśnienie od gazu' : )
  • Odpowiedz
@Sheepo: Najczęściej na obudowie filtra powietrza. Takie okrągłe z gumą : ) Przynajmniej ja w poldonie takie miałem. Teraz znalazłem taką klapkę

http://www.agsiedlik.pl/produkt,102,klapa-do-zabezpieczenia-obudowy-filtra-powietrza-aluminiowa-antywybuchowa.html

@OddieTG: z wtrysku. Zdarza sie na gaźnikach, mono i wielowtryskach. Generalnie z tego co zauwazyłem to tylko instalacje drugiej generacji. Choć w 80 B4 mojej siorki nigdy nie buchło.
  • Odpowiedz
@kamil_zdun: odkryłem nowy problem. Na tej klapce antywybuchowej nie mam ten malutkiej sprężynki, która podczas wybuchu się wyrwała - jest w fotce z linku - a jak odkręcałem rurę dolotową to spadła gdzieś w silnik. Dlatego klapka bezwładnie leży ( ͡° ʖ̯ ͡°) Jedna sprężynka będzie mnie trochę kosztowała...
  • Odpowiedz