Wpis z mikrobloga

Inżynierowie pracujący przy konstrukcji byli opłacani prze obcych z UFO. P środku jest niepotrzebny słaby punkt przez który łatwo przełamać statek na pół.
  • Odpowiedz
@R2D2_z_Sosnowca: Ładny pojazd kosmiczny, ale jak on skręca?

Nie widzę żadnych silniczków/sterów strumieniowych po bokach do obracania tym statkiem, ani żadnych obracanych dysz w głównym napędzie. Do tego nie ma silnika hamującego z przodu bądź możliwości odwrócenia ciągu.

Wiem wiem czepiam się, ale przykładowo np. w Elite takie smaczki owszem są :)
  • Odpowiedz
@ynks88: Traktujmy to jako wersję beta testową. W następnych modelach projekty będą ewoluować a lokalizację newralgicznych miejsc okrętu oprę o sugestię znawców tematu. Nigdy nie grałem w żadną grę ze statkami kosmicznymi a wszystko co umiem to trochę rysować i wszystko robię na czuja. W szoku jestem ile osób czuje klimat.
  • Odpowiedz
@R2D2_z_Sosnowca:
Fajne! Choć może nie w 100% sensowne. Ale wystarczająco trudno zaprojektować coś, co wygląda dobrze. Coś, co ma zupełnie sensowny, funkcjonalny design....? Jeszcze trudniej.

Ale Ty się nawet podejmujesz tej drugiej rzeczy. Fajne jest to, że statek ma elementy funkcjonalne.

Choć co te płetwy dają? Czy on ma niby latać w atmosferze? Aerodynamiki tu za bardzo nie widzę ;-).

BTW: masz też literówkę w nazwie Kolektora Bussarda. Brakuje Ci "d".
Sh1eldeR - @R2D2zSosnowca: 
Fajne! Choć może nie w 100% sensowne. Ale wystarczająco ...

źródło: comment_WI5fmGpZqmsVY1TtfhAbCIZqY1CUgWdc.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz