Wpis z mikrobloga

#motocykle #fr6

Ładnie to ogarnął.

Ja niestety jestem w dupie chyba. Wahacz 1000rr ma jakieś 26cm szerokości a ten od 600rr coś koło 24,5 a i tak trzeba go solidnie ciąć. Chyba nie wcisnę go w ramę. Moja f1 ma bardzo wąską ramę w tym miejscu. W f2 może by to przeszło (jest szersza ale nikt chyba jeszcze tego swapa nie robił), ale u mnie to albo będzie ostra rozkmina i rzeźba albo rezygnacja z tego wahacza. Nie chcę wkładać od 600rr, jest już klika takich projektów no i mi jakoś nie leży wygląd. Niby nie jest brzydki ten wahacz ale nie chce mieć ogona od 600rr i wahacza bo nie mam zamiaru budować sobie 600rr z f1.
Pobierz
źródło: comment_PcMSUJlpJoTaHXzaSnMkBgHpt2fqa5xN.jpg
  • 19
@baba_by_sie_jednak_przydala: Ale co Ty znajdziesz w ramie do usunięcia? Ja myślę że nic. Poza tym to jest jeden z 2 najważniejszych węzłów konstrukcyjnych ramy (drugi to główka of course) więc ostrożnie.

Ciachaj wahacz tylko po tym ciachaniu musisz wzmocnić mocowanie osi wahacza do ramion, profile dochodzące do tulei/osi muszą mieć podobny co do wielkości przekrój jak miały poprzednio. Małe japońskie rączki wiedzą co robią i nie da się ich przechytrzyć prawie
@Jofiel: Ja jestem za Tobą w tej kwestii :D

@Gixaar: Rama przy osi wahacza ma jakby dystanse. Ten z prawej chyba często jest lekko piłowany w modelach f2/f3 żeby założyć np jednoramienny wahacz. Jest też opcja na wahacz z gixa k5/k6. Tam problemem jest górne mocowanie wahacza. Nie wiem ile ma długości tylko.

Jeszcze myślę, może są jakieś ładne wahacze o których nie wiem a których nie biorę pod uwagę.
Pobierz
źródło: comment_gXa6N16kisMcxFWncdWgpLXI0qoT5C2k.jpg