Wpis z mikrobloga

Sergio Marchionne, szef grupy Fiat Chrysler Automotive o Alfie Romeo Giulii:

"Jeździłem niemieckimi samochodami całe moje życie... Alfa Romeo Giulia jest lepsza od niemieckich samochodów. Giulia jest lepsza pod względem technicznym... W przeszłości nie zrobiliśmy zbyt wiele dla Alfy Romeo, z wyjątkiem MiTo i Giulietty. Wszystko co zrobiliśmy przed tymi dwoma modelami, było uwłaczające dla Alfy Romeo. Teraz jesteśmy w trakcie przebudowy i naprawiania wszystkich błędów... Jedynym sposobem wyleczenia Alfy Romeo jest udowodnienie wyższości technicznej nad innymi".

No i co tu sądzić o tej Alfie?

#alfaholicy #alfaromeo #motoryzacja #samochody

Źródło: Jarosław Maznas
źródło: comment_cevxfqEx4w9e9z4NkzxU0eBMJvnOv7rk.jpg
  • 27
@PremiumMoto_pl: nie do końca to miałem na myśli. O 159 się nie wypowiadam, chociaż śmiem twierdzić, że współpraca z GM w tamtym okresie uczyniła z niej auto nie gorsze niż analogiczny produkt innej marki nie uznawanej za "premium". Bardziej chodzi mi o to, że takie modele jak 75 czy 164 są sprowadzane do rangi niższej od pożal się boshe mito. Samochody, które miały swoje miejsce w historii motoryzacji za sprawą chociażby
@PremiumMoto_pl: @GOTOVE: Według mnie te słowa CEO mogą być źle interpretowane, a facet ma rację. Raczej nie chodziło mu o to, że Alfa była "tandetą" przez ostatnie lata, a o to, że tradycja marki została zapomniana. Alfa to zawsze było auto sportowe, ta marka to historia sportów motorowych. A nie oszukujmy się - 147 (pomijając GTA), 156 (również bez GTA), 159 - te modele nie były ani sportowe, ani premium.