Wpis z mikrobloga

@enforcer: ciekawi mnie, jak wyglądałby ten efekt na ujęciu z prawdziwymi aktorami na prawdziwym tle
W tym przypadku postacie generowane komputerowo lepiej wpasowują się w tło tworzone na green sreen'ie, a prawdziwi aktorzy są jakby wypukli, zdecydowanie odróżniają się od otoczenia
@enforcer: a mi się wydaje, że postacie nagrane kamerą nagrywane były w 30hz. Tło jest płynne, rendery są płynne, a reszta taka klatkowata, np pan z łukiem przycina się i oddaje wrażenie 30fps. Mogę się mylić, ale wydaje mi się że częstotliwość otoczenia i renderów a częstotliwość postaci jest różna.

@przyzwoity: teraźniejsze hdmi ogranicza do 60hz. Jest to problem przy monitorach dla graczy gdzie chce się uzyskać większe odświeżanie jak
@only: To, co widzisz przy brzegach postaci jest efektem kluczowania (wycinania "z greenboxa"), a nie ilości klatek.

@JBFC: Na filmie nie możesz mieć dwóch różnych częstotliwości - toż to jest prerenderowane... :) a szczerze to nie wiem czy jakiś silnik graficzny pozwala na tworzenie środowiska 3D gdzie różne obiekty mają różną "częstotliwość" :)