Wpis z mikrobloga

@jos: Postuję, bo trafiam na podatny grunt, zawsze znajdzie się ktoś kto ma ból dupy o klikacza i uwierz mi, jest to bardzo zabawne patrzeć jak niektórzy się spinają. Znalazłem swoją niszę, robię dobre wyniki na tym czymś pomimo tego, że ta klasa pojazdu jest najbardziej podatna na czynnik losowy i jest cholernie uzależniona od drużyny/mapy.

Zabawne jest to, że wciąż pokutuje tutaj przekonanie, że robienie dobrych wyników artą polega na
@shiverr: serio nie rozumiesz porównania? rozpiszę ci to w punktach:
1. chwal się, że twoim celem jest #!$%@? innych (w mniejszym lub większym stopniu - aids to dość ekstremalny stopień ( ͡° ͜ʖ ͡°))
2. ciesz się, że ludzie mają ból dupy
idę stąd, a ty sprzedaj artę i usuń konto
@shiverr: Jadę z górki Typem 64 około 70km/h lekkim slalomem - dostaję od arty, to nazywasz skillem, a nie RNG? :X

"ta klasa pojazdu jest najbardziej podatna na czynnik losowy i jest cholernie uzależniona od drużyny/mapy"
Z tym się zgodzę, dlatego artą nie gram (od święta zbiję gwiazdkę).
@sekate: taki pojedynczy strzał to faktycznie w 90% rng. Nigdy nie twierdziłem inaczej, natomiast dla odpowiednio dużej próby (100 ostatnich gier) cieżko dopatrywać się wyłącznie korzystnego rng. Podobnie jak w pokerze, jedno rozdanie o niczym nie świadczy, a turniej wygrywają gracze lepsi, a nie Ci którym ciągle tnie karta. Radzenie sobie z losowością gry jest skillem i żaden ból dupy tego nie zmieni. Co do m44, to faktycznie mało osób wie