Aktywne Wpisy

Mega_Smieszek +231
Powiem dla was, że kisne
źródło: temp_file2051646703137526864
Pobierz
lronman +137
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Skopiuj link
Skopiuj link
źródło: temp_file2051646703137526864
Pobierz
Wykop.pl
Psia mac, zobaczcie Mirki z gamedeva czy mozecie zaimportowac do #ue4 poletko zboza.
http://sendfile.pl/pokaz/480042---CoSU.html
Duzo nie wazy, typowo low poly, a wykracza mi program nawet na pustej scenie;/
źródło: comment_SeZgvxcLzCmpaUicNeFq9q5iQ2978KIH.jpg
Pobierzwszystko przy i imporcie
w systemie 01 na Pascalu xD
@Ardeni:
juz naprawilem( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ten obiekt jest strasznie duży i sądzę że powinien być znacznie zmniejszony przed wrzuceniem do twojej gry, obstawiam że to może być powodem zwiechy.
duzy? xD duzy obiekt robiony w blenderze do ue jest jakies.. bo ja wiem. 30x wiekszy?( ͡° ͜ʖ ͡°)
to jest w miare duzy objekt, ktory i tak musze powiekszac 3 razy( ͡° ͜ʖ ͡°)
dla skali masz grida
źródło: comment_ekYHBj2nEEdh0fwosHoWVF5ihUPEiKSg.jpg
PobierzTo małe poletko widoczne na siatce zmniejszyłem w cholerę a to drugie jest w oryginalnej skali.
Warto też zwrócić uwagę na to że siatka w blenderze ma dokładnie 1 metr albo 1 jednostkę równą mniej więcej metrowi.
Dalej obstawiam że twoje pole jest za duże i engine się wysypuje bo dostaje zajoba ( ͡º ͜ʖ͡º)
źródło: comment_vzh1azNhRXquNjxFJ8Du3WKn774EyboW.jpg
Pobierzmozna skalowac, unreal troche inaczej sobie liczy wielkosc obiejktu.
Ten .fbx ktory sobie zaimporotwales powiekszylem przy exporcie x10, plus w programie x1.3.
Generalnie wygodniej miec objekt mniejwiecej docelowych rozmiarow niz taki malutki
Bawię się trochę w second life i kilka razy miałem problem z uploadem właśnie z powodu skali.
ciezko zeby bylo mniej jak tam jest 1600 zdziebelek( ͡° ͜ʖ ͡°)
ani to ani to;p
teraz robie sobie byle jakie modele zeby tylko poustawiac i rozplanowac wszystko.
Jak bedzie mi wszystko grac i pasowac to zajme sie tworzeniem docelowych modeli;p