@m4rk: owszem, ale na to nie ma reguły, widziałem wątek gdzie klapy zrobiły sobie wycieczkę do silnika przy przebiegu ok. 200k. U mnie przy 300k jedna miała już luzy lekkie.
@login_zajety_sic: no to dobrze, że zdążyłes usunąć. W 2.4 można podmienić kolektor na ten ze 166 poliftowej, fabrycznie bez klap. Co do 2.0 to pogadam ze swoim mechaniorem ale na tą chwile uznajmy ze nie miałem racji :-)
w zasadzie to 156 w benzynie i automacie narobiłą takiej opinii do dziś się uważa że jeśli ktoś ma taki zestaw to jest albo niezły ryzykant albo debil xD
@login_zajety_sic: A 156 z silnikiem diesla? Warte zachodu? Są dosyć tanie.
#powodz twarze nieskalane myśleniem XD I niech nikt nie pisze że obawiali się niskich odszkodowań. Hasła są jasne, żadnych zbiorników nigdzie w Kotlinie Kłodzkiej! Nie ma nigdzie haseł "chcemy godnych odszkodowań lub nowych domów"
#alfaromeo #alfaholicy
@Quattroporte93 może Ty nam coś podpowiesz o liczbie cylindrów w 2.0 jtdm?
@login_zajety_sic: A 156 z silnikiem diesla? Warte zachodu? Są dosyć tanie.
@login_zajety_sic: 2.0 to jest R4, na pewno. Jedynie 2.4 były R5.