Wpis z mikrobloga

@fnsnld: Karta (podobnie jak w większości banków) jest darmowa, pod warunkiem, że w miesiącu dokonasz iluś tam płatności kartą za ileś tam pln. Jak wiecie, nie jestem prawnikiem, ani nawet studentem prawa (gdybym był, już wcześniej bym o tym wspomniał), ale chyba są podstawy, żeby się o swoje szejśzłoty upomnieć. Nie ma co odpuszczać, bo mała kwota - te gnoje zapewne właśnie na to liczą.
nie jestem prawnikiem, ani nawet studentem


@BratJuzew: Nie szkodzi; do zrozumienia słów wykonania przez Klienta i rozliczenia przez Bank w zupełności wystarczyłoby być posiadaczem przynajmniej grama mózgu.

Mógłby ktoś wreszcie zdradzić mi, jaki interes mają dziesiątki tutejszych przesiadywaczy w ośmieszaniu się po kilka razy w jednym zdaniu (o ile można w ich przypadku mówić o zdaniach)?

@przemek6085:
@Poprawiacz:
No ty za to jesteś zajebisty. Ok, myliłem się, nie miałem przed sobą tego punktu tabeli opłat, to co pisałem, pisałem z pamięci (dlatego napisałem chyba). Jak widać nie miałem racji. Czujesz się z tym lepiej?
Czujesz się z tym lepiej?


@BratJuzew: Nie, nadal nie poznałem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.

Nie jest to nic osobistego; od paru miesięcy obserwuję tu ze zdumieniem dziesiątki pacjentów, którzy – zamiast wykonać jedno proste kliknięcie w wyszukiwarce* – kompromitują się jakimiś tasiemcowymi bełkotami.

*w tym przypadku zresztą wyszukiwarka była chyba zbędna, bo ogromna większość (o ile nie wszystkie) banków bierze pod uwagę datę rozliczenia operacji
@Poprawiacz:

Nie jest to nic osobistego; od paru miesięcy obserwuję tu ze zdumieniem dziesiątki pacjentów, którzy – zamiast wykonać jedno proste kliknięcie w wyszukiwarce* – kompromitują się jakimiś tasiemcowymi bełkotami.