Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert Ty #!$%@?.

Jak to jest, że nie potraficie nawet sprawdzić szybkości łącza, jakie można mieć w danym budynku?! I nie mówię o jakichś Wydupczycach Dolnych, tylko #!$%@? Krakowie? Wprowadzam się do nowego mieszkania, potrzebuję neta na już, bo niezbędny do pracy. Dzwonię dwa dni przed przeprowadzką, gadam z babką 20 minut (już #!$%@?, że kasujecie ostro na 801), zapewnia, że mam dostępne do 80 Mb, ze technik przyjedzie dziś z samego rana z umową, wszystko będzie cacy, zajebiście.

A tu technik przed chwilą dzwoni, że #!$%@? gromki cztery kromki, Panie, u Pana nie ma infrastruktury, bo do najbliższej centrali ma Pan 3 km (w #!$%@? centrum Krakowa), a szybki net jest do kilometra. Ale mogę mieć 10 mb neta za TĘ SAMĄ CENĘ, TYLKO MUSZĘ JESZCZE RAZ GO ZAMÓWIĆ I CZEKAĆ #!$%@? WIE ILE! I ON NIE ZAINSTALUJE MI GO I TAK, BO JEST TYLKO PODWYKONAWCĄ I MAM SIĘ ZWRÓCI DO TYCH CWELI Z ORANGE!

Jakbym od razu usłyszał, ze się nie da, to bym #!$%@? zamówił u konkurencji, a nie tracił dwa dni, #!$%@? zbolałe z Orange! Nie dało się tego #!$%@? w tej waszej śmiesznej centrali sprawdzić?

I #!$%@? z rana, i pracować nie mogę, bo muszę #!$%@? innego dostawcy szukać.

PS. Mireczki z #krakow, polecacie jakiegoś dostawcę? Bo mi niestety UPC ani Vectra czy inne duże tu nie łapią, bo stara infrastruktura w kamienicy.

#gorzkiezale #orangecwel ##!$%@?
  • 7
@PeeJay: przykro nam, że doszło do tej sytuacji. Weryfikacja możliwości technicznych do podłączenia usługi, wykonywana w momencie składania przez Klienta zamówienia, ma charakter wstępny. Ostateczne potwierdzenie możliwe jest dopiero w trakcie realizacji zamówienia przez nasze służby techniczne.