Wpis z mikrobloga

7 lat po złożeniu mojego pierwszego PC chciałbym znów móc należeć do #pcmasterrace i odświeżyć mój komputer. Chciałbym się pozbyć moich starych bebechów:

DFI LanParty P35-T2RS Solid
Intel Core2Quad Q6600 4x2,40GHz (podkręcone na 4x3,00GHz)
ATI Radeon HD4850 512MB DDR3
2x2GB DDR2 Kingston HyperX 6400 CL4 DUAL
Zasilacz Corsair (nie pamiętam modelu, mocy jest na pewno w zapasie)

Czyli nowy właściciel musiałby sobie sprawić obudowę i dysk twardy. Czy 600zł łącznie za wszystko to dobra cena? Nie za dużo? Nie znam się na cenach z allegro i ile kosztują konkurencyjne zestawy - sprawdzałem ceny pi*oko i tak wychodzi. Czy jest szansa, żeby ktoś za tyle kupił te wszystkie podzespoły? Jeśli byłby ktokolwiek chętny to byłbym skłonny do negocjacji. Miałbym na płytę główną :P

Sprzęt ma 7 lat, można na nim grać zadowalająco w starsze/proste gry, Wiedźmina 3 nie odważyłem się włączać :D. Grałem w poniższe gry (Windows 8.1, zawsze rozdzielczość 1680x1050):

#leagueoflegends avg. 80fps (high)
#csgo avg. 120fps (low) (max 200, nie zauważyłem spadków poniżej 80)
#cs16 avg. 300fps
#citiesskylines płynnie
#heroesofthestorm płynnie
#worldoftanks płynnie
#hearthstone płynnie
#besiege płynnie (do czasu aż odpalisz 10 flamethrowerów :))
#trackmania płynnie (chyba, że na ekranie jest 30 samochodów na raz)
#codmw2 płynnie

Przepraszam za spam po tylu tagach, ale może ktoś obserwuje tag i chciałby pograć w te gry, a teraz nie ma możliwości.

#kiciochpyta #pytanie #wycena trochę #sprzedam
  • 15
@kubasruba: No właśnie na allegro sama płyta z prockiem po tyle chodzi, ale zdaję sobie sprawę, że to tylko jakieś #januszemarketingu próbują wcisnąć w tej cenie. Szczerze mówiąc, to spodziewałbym się za to około 500zł (jeśli wysyłka po mojej stronie), ale 300 zł? Może tak jest i bardziej opłaci się przerobić wszystko na breloczki i zrobić #rozdajo :P

@uppss: ło panie xD nieaktualne! sprzedaję moje za 2500 xD
@hajen: Q6600 bardzo różnie sprzedaje się od 50 do 150zł