Wpis z mikrobloga

@sorek: Sprężyny i amorki są inne, drążki i stabilizatory podobno są jeszcze mocniejsze/grubsze, a tak to reszta jest normalna.
Hamulce z tego co wiem to same w sobie były inne dla 2.0, inne dla 2.8, a inne dla V8
  • Odpowiedz
@sorek: końcówka drążka kierowniczego, Łączniki stabilizatora(przód) i wahacze(dolny i górny) są inne, protip szukaj do modelu 535/540 bo są takie same jak w m5 a być może okażą się tańsze w zakupie.
  • Odpowiedz
@Kejran: normalnie, hamulce są inne niż w innych wersjach z silnikiem v8, tarcze w m5 mają średnicę 345mm a w modelach z silnikiem v8 po lifcie: 324mm lub przed liftem 296mm
widać różnicę ? tylko po samej średnicy ? już nie mówię o konstrukcji zacisków itd
@sorek:
  • Odpowiedz
@tabarok: Mpakiet to mpakiet, a M5 to M5, calkiem dwie rożne rzeczy... Mpak to pakiet usportowiająch normalne bmw, masz pakiet stylizacyjny zewnętrzny, wewnętrzny i troche niższe oraz twardsze zawieszenie.
  • Odpowiedz
@sorek: widzę, że ludzie wprowadzają tu zamieszanie typu 'inne sprezyny w mpaku' - wtf?

Zawieszenie może być M-Technick i nie jest powiązane z z Mpakietem. Mpakiet to pakiet stylizacyjny.

Po januszowemu - sportowe zderzaki.

  • Odpowiedz
@sorek: M-Technik to dla e46

-amortyzator o krótszym skoku
-krótszy odbój
-grubszy stabilizator
-inne sprężyny

dla e39 nie wiem, podejrzewam, że podobnie, trzeba by kuknąc
  • Odpowiedz