Wpis z mikrobloga

Mirko pomóż ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie znam się na #komputery, a pograła bym w GTA V i inne ciekawe #gry. Niestety, GTA na moim prawie 3 letnim komputerze nie chodzi zbyt najlepiej w dodatku tylko na średnich detalach. Tak się zastanawiałam nad ulepszeniem komputera, ale nie mam pojęcia czy ma to sens. #pcmasterrace co o tym myślicie? W dodatku musiała bym oddać do jakiegoś informatyka, bo sama ze składaniem sobie nie poradzę. ( ͡° ʖ̯ ͡°) A może lepiej kupić konsolę? Jak już to brać #xboxone czy #ps4?

Prawie bym zapomniała o specyfikacji. Mam nadzieję, że wszystko dobrze podałam, wzięte z faktury

Intel Core i3-3220 BOX
MSI B75A-G43
MSI Radeon HD 7850 1GB
Crucial Ballistix 8GB 1600 MHz
Seagate Barracuda 7200.12 500GB
Be quiet! Pure Power L8 CM 530W

Aha, budżet tak do maks 1500pln
  • 29
  • Odpowiedz
@XxmalinkaxX:
Bierz Xbox One ( ͡° ͜ʖ ͡°)

XO > PS4
1. Graficznie nie widać różnicy, no chyba, że siądziesz centralnie przed TV i zaczniesz na chama sprawdzać detale, to wtedy delikatnie na prowadzenie wyjdzie PS4.
2. PS4 się grzeje i hałasuje a XO zdecydowanie mniej bo ma zewnętrzny zasilacz.
3. Rzadko gram on-line, ale z tego co czytam w necie to Xbox Live jest znacznie stabilniejszy
  • Odpowiedz
@XxmalinkaxX: W sumie to z tego kompa da się coś skręcić. Musisz wymienić procesor i kartę graficzną. To w zasadzie tyle :)
Wymiana karty to prościzna, procesor trochę gorzej. Pomyśl czy nie masz w rodzinie kogoś trochę bardziej ogarniętego w tej kwestii. Jeśli nie, to poszukaj poradników w necie, które wyjaśniają jak wymienić procesor w komputerze, bądź bardzo ostrożna i dasz radę. Pozdrawiam.
  • Odpowiedz
@Gh0st: hehe
1. To jest plus Xboxa? Że różnicy z daleka nie widać XD? A tramwaj też nazwiesz pociągiem ( ͡º ͜ʖ͡º)?
2. #!$%@?.gif Miałeś PS4 dłużej niż "u kolegi przy piwku w odwiedzinach"? Ja się na temat głośności Xboxa nie wypowiem bo go nie mam... za to mam PS4 które jest bardzo ciche....