#nocnazmiana #ue4 #goldenshovel Kolejny dzien dlubania przy giercy skonczony, nabiera to nawet ksztaltow. Jeszcze z 3-4 miesiace i moze nawet na greenlighta uda sie wrzucic
@lapovsky: #ue4 Unreal engine 4. Gra opowiada o mlodym wiesniaku, ktory wyrusza w pelna niebezpieczenstw podroz, by odnalezc zaginiony wioskowy artefakt - zloty szpadelek. xD Prosty rpg, troche questow, troche smieszkow, chcialem jeszcze zaimplementowac cos a la tomb rider, czyli 1-2 lokacje gdzie trzeba sie troche naskakac i rozwiazac jakas zagadke aby przejsc dalej
@lapovsky: C++ i blueprint. Poki co zaczalem od budowy scenerii, modelowania w blenderze czy rozpisywania sobie co i jak. Jak skoncze to bede sie bawil w kodzenie. Na pewno bede musisl jakiegos cmsa sobie pyknac do questow, ale to pewnie gotowca w sieci znajde:p
@lapovsky: pewnie:p bede pamietal o tym:d generalnie w ue4 edytor jest to bardzo podobny. Problem jest tylko z gotowymi modelami, ktore sa wielkosci stopy postaci:p
@lapovsky: wojne miedzy ue4 a unity mozna porownac do pc vs konsole:p mi bardziej ue pasuje, lepiej pracuje, ladniej wyglada i ma wiecej mozliwosci, zas unity jest prostrzy ale z pewnymi ograniczeniami wzgledem ue
#powodz twarze nieskalane myśleniem XD I niech nikt nie pisze że obawiali się niskich odszkodowań. Hasła są jasne, żadnych zbiorników nigdzie w Kotlinie Kłodzkiej! Nie ma nigdzie haseł "chcemy godnych odszkodowań lub nowych domów"
Kolejny dzien dlubania przy giercy skonczony, nabiera to nawet ksztaltow.
Jeszcze z 3-4 miesiace i moze nawet na greenlighta uda sie wrzucic
Edit: ah, o ostatnim bosem bedzie
#ue4
Unreal engine 4.
Gra opowiada o mlodym wiesniaku, ktory wyrusza w pelna niebezpieczenstw podroz, by odnalezc zaginiony wioskowy artefakt - zloty szpadelek. xD
Prosty rpg, troche questow, troche smieszkow, chcialem jeszcze zaimplementowac cos a la tomb rider, czyli 1-2 lokacje gdzie trzeba sie troche naskakac i rozwiazac jakas zagadke aby przejsc dalej
C++ i blueprint.
Poki co zaczalem od budowy scenerii, modelowania w blenderze czy rozpisywania sobie co i jak.
Jak skoncze to bede sie bawil w kodzenie. Na pewno bede musisl jakiegos cmsa sobie pyknac do questow, ale to pewnie gotowca w sieci znajde:p
pewnie:p bede pamietal o tym:d
generalnie w ue4 edytor jest to bardzo podobny. Problem jest tylko z gotowymi modelami, ktore sa wielkosci stopy postaci:p