Aktywne Wpisy
![REMEMBER_WHAT_THEY_TOOK_FROM_YOU](https://wykop.pl/cdn/c3397992/REMEMBER_WHAT_THEY_TOOK_FROM_YOU_EVm11nx9Yn,q60.jpg)
Pajeet pociupciał, wziął wizę, zostawił małego curryjada i tyle go widzieli. Szukaj bombajskiego smrodu w polu.
XD
#p0lka #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow #blackpill
XD
#p0lka #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow #blackpill
![REMEMBERWHATTHEYTOOKFROM_YOU - Pajeet pociupciał, wziął wizę, zostawił małego curryja...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/d2b17d2c96b85c3e089f3a5882fa7f3ec3fcc5a943ef6b5d7705840fa17f1c78,w150.jpg?author=REMEMBER_WHAT_THEY_TOOK_FROM_YOU&auth=5973dc52014363436946ca1d98ac28cd)
źródło: temp_file2448074774082281580
Pobierz![dosefurious](https://wykop.pl/cdn/c0834752/6f538309a92018953739a618dbe5e097dd3ba0fb25be279fe85ad987c6433114,q60.jpg)
dosefurious +356
Cześć, potrzebuje zebrać trochę odpowiedzi do ankiety potrzebnej do pracy magisterskiej. Dlatego robię #rozdajo
Losowanie przez stronę mirko.pro jednej osoby z plusujących ten wpis. Wygranej osobie prześlę 100 zł blikiem. Losowanie w środę o 21:37. Wszystkich plusujących proszę o wypełnienie ankiety, całość nie powinna zająć więcej niż 3 min :D
Link do ankiety: https://forms.gle/yK4mnnAaP89v4seQA
#rozdajo #ankieta #magisterka #studia #szkola
Losowanie przez stronę mirko.pro jednej osoby z plusujących ten wpis. Wygranej osobie prześlę 100 zł blikiem. Losowanie w środę o 21:37. Wszystkich plusujących proszę o wypełnienie ankiety, całość nie powinna zająć więcej niż 3 min :D
Link do ankiety: https://forms.gle/yK4mnnAaP89v4seQA
#rozdajo #ankieta #magisterka #studia #szkola
TL:DR
Na początku lipca zepsuła mi się lewa słuchawka w Creative Aurvana Live!, jako że słuchawki miały dopiero rok postanowiłem wysłać je do producenta na naprawę gwarancyjną. Stworzyłem odpowiedni formularz na stronie producenta i uzyskałem bardzo szybko od nich odpowiedź, że nie posiadają oni swojego oficialnego serwisu w Polsce i naprawami gwarancyjnymi zajmuję się zewsznętrzna firma. Poinformowali mnie również że powinienem oddać słuchawki do miejsca w którym je kupiłem i oni się powinni wszystkim zająć. Niestety sklep w którym kupiłem słuchawki zakończył swoją działalność, więc polecili mi oni skontaktować się z serwisem na własną rękę.
Skontaktowałem się z firmą APN Serwis na email podany przez Creative. Wyjaśniłem im zaistniałą sytuację i polecili mi wysłać mój sprzęt na podany przez nich adres. Paczkę wysłałem 13.07 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem moich słuchawek z powrotem. Moje próby kontatku z nimi są nieskuteczne, gdyż nie odpowiadają mi na moje wiadomości. Support Creative jest bezsilny i nie są w stanie mi w tym pomóc.
Drogie mirasy, co mogę w tej sytuacji zrobić? Czuję się jakbym walił głową w ścianę...
@buzdy: tak, zadzwoń i na sygnale przyjadą po Twoją paczke ( ͡° ͜ʖ ͡°)