Wpis z mikrobloga

Mireczki mam problem i może ktoś tutaj jest w stanie mi pomóc.

TL:DR


Na początku lipca zepsuła mi się lewa słuchawka w Creative Aurvana Live!, jako że słuchawki miały dopiero rok postanowiłem wysłać je do producenta na naprawę gwarancyjną. Stworzyłem odpowiedni formularz na stronie producenta i uzyskałem bardzo szybko od nich odpowiedź, że nie posiadają oni swojego oficialnego serwisu w Polsce i naprawami gwarancyjnymi zajmuję się zewsznętrzna firma. Poinformowali mnie również że powinienem oddać słuchawki do miejsca w którym je kupiłem i oni się powinni wszystkim zająć. Niestety sklep w którym kupiłem słuchawki zakończył swoją działalność, więc polecili mi oni skontaktować się z serwisem na własną rękę.
Skontaktowałem się z firmą APN Serwis na email podany przez Creative. Wyjaśniłem im zaistniałą sytuację i polecili mi wysłać mój sprzęt na podany przez nich adres. Paczkę wysłałem 13.07 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem moich słuchawek z powrotem. Moje próby kontatku z nimi są nieskuteczne, gdyż nie odpowiadają mi na moje wiadomości. Support Creative jest bezsilny i nie są w stanie mi w tym pomóc.

Drogie mirasy, co mogę w tej sytuacji zrobić? Czuję się jakbym walił głową w ścianę...

  • 8
@kloner11: napisałem im tak w poniedziałek rano, że do czwartku czekam na odpowiedź, potem składam zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa... dalej zero odzewu