Wpis z mikrobloga

Tak wyglądały nasze pierwsze potwierdzenia przyjęcia sprzętu do serwisu w 2007 roku. Regulamin miał 7 punktów, a kod kreskowy który generował się na spodzie karty nie był wykorzystywany ponieważ... nie znaleźliśmy czytnika czytającego tak duże kody kreskowe :-)

Inna ciekawostka to to, że w drugiej wersji kart serwisowych, generowany kod kreskowy był już odczytywany przez nasze skanery. Sam kod był wkomponowany w rysunek kąpiącej się kobiety.

Obecnie wykorzystywane karty są 5 wersją formularzy, posiadają nadrukowany nieproporcjonalnie wielki numer naprawy oraz regulamin na całą stronę A4...

#ciekawostki #apple #macliferatuj
MacLife - Tak wyglądały nasze pierwsze potwierdzenia przyjęcia sprzętu do serwisu w 2...

źródło: comment_ATuuC7M9SLa8izlWOxuiEC77QsPJZuat.jpg

Pobierz
  • 10
@MacLife: Panowie czy to normalne że MBA (early 2014) w takie upału, podczas aktualizacja oprogramowania jest w stanie nagrzać się do +/- 70C przy czym nie próbując nawet zbytnio podkręcać obrotów chłodzenia ok. 1800RPM?
W spoczynku czy przy używaniu Worda/Excela ma stałe 50C
@nawon: wtedy takich sytuacji nie było. Zaczynały się jednak zdarzać takie, w których ktoś próbował nam wmówić, iż o czymś nie poinformowaliśmy, czegoś nie zrobiliśmy. Jak ilość napraw zaczęła rosnąć, postanowiliśmy zlecić napisanie porządnego regulaminu.
@Fr33: ciężko jednoznacznie powiedzieć, ale takie temp sà możliwe do osiągnięcia, tymbardziej przy tych upałach. Jeśli masz wątpliwości, wpadnij na darmową diagnozę.