Wpis z mikrobloga

Powrot do #trainfever . Naturalnie ciezko o tak rozbudowana rozgrywke jak w #openttd ale i tak sprawia duzo przyjemnosci ( ͡ ͜ʖ ͡)

Szkoda, że nie ma (albo źle szukałem) polskich lokomotyw. Na zdjeciu niemiecka BR05 z wagonami 3 klasy (vmax=120km/h) wiozaca robotnikow i zakupowiczow do sasiadniego miasta z okolicznych wiosek, w ktorych panuje spore bezrobocie.
Pobierz mentosh - Powrot do #trainfever . Naturalnie ciezko o tak rozbudowana rozgrywke jak w...
źródło: comment_qrvA1Tor55tmrWsXVX1s24Ng5X3aIXoD.jpg
  • 2
@woodywoodpecker: nadal bieda. :D

Jest lepiej niz było (ostatni raz grałem na przedpremierowej wersji dev) ale wciaz stawianie tras kolejowych to dramat, mamy do dyspozycji tylko jeden rodzaj semafora w dwoch odmianach (elektryczny, 'analogowy'), jeden waypoint, dwa rodzaje torow (jedne vmax 120km/h, drugie hispeed 300km/h). Na pewno smaczkiem i wyzwaniem jest teren, co wymusza na nas odpowiednia strategie w budowaniu aby pogodzic koszta i plynnosc w ruchu z predkoscia maksymalna, co