Aktywne Wpisy
techno_mojsze +511
Pytanie z kategorii 100% na serio, chciałbym dowiedzieć się jaka logika stoi za obecnym stanem rzeczy:
Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego urzędy są otwarte w godzinach porannych i wczesnopopołudniowych, kiedy większość ludzi jest w pracy? Dlaczego nikt nie przepchnął zmiany godzin na np. 12-20, tak żeby każdy mógł załatwić sprawę, tylko trzeba brać wolne w pracy żeby udać się do jaśnie pana urzędnika?
#pytanie i trochę #zalesie
Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego urzędy są otwarte w godzinach porannych i wczesnopopołudniowych, kiedy większość ludzi jest w pracy? Dlaczego nikt nie przepchnął zmiany godzin na np. 12-20, tak żeby każdy mógł załatwić sprawę, tylko trzeba brać wolne w pracy żeby udać się do jaśnie pana urzędnika?
#pytanie i trochę #zalesie
Tacho_ +15
Pytanie do dzieciatych facetów ...
Który z was z nieprzymuszonej woli dążył lub nalegał na posiadanie kaszojada?
Co rozmowa w biurze albo miedzy znajomymi, to cały czas narzekanie. Raz, że trzeba więcej #!$%@?ć, dwa że w sumie to ona nalegała, trzy że lekarze i inne obowiązki.
Już sam nie mogę rozróżnić zwykłego #!$%@?, czy faktycznie, facet chciałby sobie przeżyć spokojnie życie a dostaje:
szantaż emocjonalny prowadzący do wykorzystania seksualnego, w celu zaspokojenia
Który z was z nieprzymuszonej woli dążył lub nalegał na posiadanie kaszojada?
Co rozmowa w biurze albo miedzy znajomymi, to cały czas narzekanie. Raz, że trzeba więcej #!$%@?ć, dwa że w sumie to ona nalegała, trzy że lekarze i inne obowiązki.
Już sam nie mogę rozróżnić zwykłego #!$%@?, czy faktycznie, facet chciałby sobie przeżyć spokojnie życie a dostaje:
szantaż emocjonalny prowadzący do wykorzystania seksualnego, w celu zaspokojenia
Szkoda, że nie ma (albo źle szukałem) polskich lokomotyw. Na zdjeciu niemiecka BR05 z wagonami 3 klasy (vmax=120km/h) wiozaca robotnikow i zakupowiczow do sasiadniego miasta z okolicznych wiosek, w ktorych panuje spore bezrobocie.
Jest lepiej niz było (ostatni raz grałem na przedpremierowej wersji dev) ale wciaz stawianie tras kolejowych to dramat, mamy do dyspozycji tylko jeden rodzaj semafora w dwoch odmianach (elektryczny, 'analogowy'), jeden waypoint, dwa rodzaje torow (jedne vmax 120km/h, drugie hispeed 300km/h). Na pewno smaczkiem i wyzwaniem jest teren, co wymusza na nas odpowiednia strategie w budowaniu aby pogodzic koszta i plynnosc w ruchu z predkoscia maksymalna, co