Wpis z mikrobloga

#pracbaza #studbaza
Kuuurcze mirki, dzisiaj wysłałam rano cv, a oni mi już odpisali z zapytaniem od kiedy bym była gotowa pracować, bo w cv zauważyli, że jeszcze studiuję. W sumie to tylko piszę majstra. Pewnie nie poczekają na mnie do października/listopada, ale się cieszę, że tak szybko się zgłosili :D Tym bardziej, że to nie jakiś staż a normalna robota, za całkiem spoko kasę jak na początek ( ͜͡ʖ ͡€)
Nie, to nie Mc Donald's :D
  • 19
@wd34ko0: nie wchodzi w grę ani przedłużanie ani zmiana tematu. Po prostu przedłużyć się nie da, a zmienić tematu nie chcę, bo musiałabym wtedy promotora zmienić. Poza tym za dużo już zrobiłam w tym kierunku.
@NieJestemRaperem: Jestem w sumie słabo rozeznana, bo to pierwsze cv, które wysłałam, a ostatni raz co tu pracowałam gdziekolwiek to było ze 6 lat temu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chyba mimo wszystko to turystyka, szczególnie tutaj na Majorce. Nie no cieszę się, bo nie uważam swojego cv za jakieś wybitne, jedyne co mnie ratuje to studia ekonomiczne w Niemczech i 5 języków, ale za to nie mam
@NieJestemRaperem: ja kończę studia w Niemczech ale siedzę teraz już tylko w Hiszpanii, bo mój niebieski tu pracuje, dlatego też na początek szukam czegoś tutaj. Później mamy w planach zmianę kraju, ale najlepiej jakbym z rok doświadczenia uzbierała, bo chcemy wyjechać do Szwajcarii. Wiadomo, że z doświadczeniem będzie mi łatwiej. :)

@wd34ko0: PL, DE, EN biegle, FR na bardzo dobrym poziomie, a ES komunikatywnie, ale to w sumie dlatego, że
@wd34ko0: Narazie mam w planach podszkolić francuski i hiszpański do bardzo, bardzo dobrego poziomu, a dopiero potem będę uczyła się kolejnego, ale mam taki zamiar ( ͡° ͜ʖ ͡°) Myślałam o włoskim, bo w sumie już trochę go rozumiem (hiszpański i francuski tutaj pomaga ( ͡ ͜ʖ ͡)), a potem nie wiem. Może rosyjski, albo coś w ten deseń. Chociaż zobaczymy co