Wpis z mikrobloga

@NzeroZeroB: dokładnie ;)

@yoda90: poprzedni właściciel parkował jak ostatni #!$%@?, nie dziwie sie że ktoś sie w końcu #!$%@?ł

@Game-master: świetne wyposażenie, przyjemny układ kierowniczy, cholernie sztywne zawieszenie i genialny stosunek mocy do masy. Za każdym razem jak na nią patrzę to poprawia humor
  • Odpowiedz
@Klejnot_nilu: przykro z powodu rysy takiej głębokości. Sam mam u siebie dwie wgniotki na drzwiach i wkurzają, też widać, że typowo parkingowe uszkodzenia.

Przyjemny układ kierowniczy, czyli? Czuć na kierownicy co się dzieje z autem?
  • Odpowiedz
@yoda90: tak, jak najbardziej czuć co się dzieje, chodź jak na mój gust i tak wspomaganie jest zbyt mocne, jednakże dobrze sie kontruje i czuje uslizg kół. Kierownice trzeba porządnie trzymać bo przy szybkim starcie wyrywa w jedna lub drugą stronę. Funkcja city dno totalne - można kręcić kierownica dosłownie małym palcem, gdy auto stoi w miejscu. W puni jest przyjemnie ale. Ford focus mk1 nie do pobicia pod tym względem.
  • Odpowiedz
@Game-master: 2007

@ShortyLookMean: 1100, daje nam to cos odrobine powyżej 8sek do setki ;)

@normanos: ostatnio, gdy jest mokry - przy hamowaniu pokazuje błąd "check running lights". Gdy puszczam hamulec błąd ginie. Światła działają. Powod? Dostająca sie woda pod lewą tylną lampę.
Raz na dwa tygodnie check engine - lekko ulamany chwyt powietrza.
No i najbardziej denerwujący moment - pod dystrybutorem :C
  • Odpowiedz
@ElCidX: jestem oldschoolowy - lubię pomęczyć mięśnie przy kręceniu kierą, w 500tce jest jeszcze gorzej. City nie robi żadnej różnicy, czy włączony czy wyłączony to daje kręcić kierownica małym palcem. Mogę nagrać film xD
  • Odpowiedz
@ElCidX: Niby tak, ale nas facetów tez może zadowolić! 69 koni - można pałować non stop, malutkie koła, praktycznie zero przyczepności, jak jedziemy szybciej w zakrętach to cały czas na limicie. Plus jest tak krotki, ze przy dohamowaniu dupa ustawia sie pod zakręt
  • Odpowiedz