Wpis z mikrobloga

@valdo: mi ostatnio zablokowali numer bez wcześniejszego sms'a, a jak do nich zadzwoniłem, żeby odblokować to powiedział mi gość, że mogę tą kartę wyrzucić do kosza ;< tak straciłem numer który używałem od jakiś 9 lat
@Said222: a za co Ci zablokowali? Znajomej zablokowali w Australii wszystkie numery jakie miała wzięte na abo, bo jej córka nabiła 2000 PLN rachunku korzystając z neta ;)

Ale żeby było weselej - debile zablokowali zarówno wychodzące jak i przychodzące. Przez co nie dało się zrobić przelewu za połączenia, bo autoryzacja z banku była na sms.
@valdo: zablokowali połączenia przychodzące za to, że nie doładowywałem, nawet nie wiedziałem kiedy kończy się termin i nawet pod koniec terminu żadnego przypomnienia ani nic... No więc zadzwoniłem i pani mi tłumaczy, że mogę odblokować jak doładuje konto do północy, ale musiałbym doładować przez bok (biuro obsługi klienta), no to poleciałem do sklepu, kupiłem doładowanie, dzwonie a ci mi mówią, że nie mogą odblokować i nic z tym nie zrobię bo
@hpiotrekh: Wiesz co najbardziej szkodzi na zęby? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A tak poważniej, to po prostu chciałem zobaczyć co moja gównosieć proponuje dla swoich najlepszych klientów.

Brat w T-Mobile w podobnym abonamencie jakiś rok temu wziął iPhone 5s za 99 zł + w pakiecie ma bodajże 512MB internetu w roamingu miesięcznie.