Wpis z mikrobloga

Podsumowując i oceniając nowe rzeczy w #hearthstone

Oczywiście mogę się mylić, chętnie wysłucham innych opinii. Podoba mi się synergia shamana oraz możliwości Inspire. Będzie sporo nowych combo i wyciszająca sowa przeżyje chyba renesans ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Inspire - new mechanic - Activates every time you used your Hero Power.

Coldarra Drake (Dragon) - 6 mana - 6/6 - Mage epic minion - You can use Hero Power any number of times. Nie jest to coś co będzie się zostawiać na stole, dobrze pasuje do freeze maga. Drop jednak typowo late game, gdy nie ma już kart lub co robić z maną.

Effigy - 3 mana - Mage rare spell - Secret: When a friendly minion dies, summon a random minion with the same cost. Recombobulator 2.0 w skrócie. Na chwilę obecną bez większego zastosowanie ze względu na RNG i fakt, że Duplicate pozwala lepiej kontrolować grę.

Draenei Totemcarver - 4 mana - 4/4 - Shaman rare minion - Battlecry: Gain +1/+1 for each friendly Totem. Bardzo mocny drop dla shamana i kolejny powód, by zawsze czyścić totemy, bo lekko można zrobić 6/6 w 4 turze. No i świetne odwrócenie uwagi od face.

Fallen Hero - 2 mana - 3/2 - Mage rare minion - Your Hero Power deals 1 extra damage. Early game maga znowu dostaje całkiem solidny drop (chugga chugga). Pierwsze co będzie należało zdjąć, nawet w przypadku face huntera. Karta sensowna i pewnie znajdzie zastosowanie w wielu deckach.

Frost Giant - 10 mana - 8/8 - Neutral epic minion - Costs (1) less for each time you used your Hero Power this game. Po pierwsze: gdzie to włożyć do handlocka? Po drugie: priest i warrior także powinni być zadowoleni. Chyba najlepiej zaprojektowana karta z wczoraj zaprezentych w mojej opinii.

Kodorider - 6 mana - 3/5 - Neutral epic minion - Inspire: Summon a 3/5 War Kodo. Ładny drop na arenę na pewno. W constructed jakoś nie widzę miejsca. Dopiero w 8 turze da pewny efekt a wtedy można mądrzej zagospodarować maną.

Lock and Load - 2 mana - Hunter epic spell - Each time you cast a spell this turn, add a random Hunter card to your hand. Ok, niby fajnie, niby kolejna próba odciągnięcia ludzi od raka, ale nie sądzę, żeby to się udało. How to hit face with this SMOrc.

Lowly Squire - 1 mana - 1/2 - Neutral common minion - Inspire: Gain +1 Attack. Dobry drop 1-turowy. Z pewnością znajdzie zastosowanie w deckach opartych o nową mechanikę. A może i w innych, bo lekko mamy 2/2 w drugiej turze jak nie ma co rzucić.

Maiden of the Lake - 4 mana - 2/6 - Neutral common minion - Your Hero Power costs (1). Nie ma określenia "less" także zdolność się NIE KUMULUJE do zerowego kosztu many. Inaczej w połączeniu z Coldarra Drake mag #!$%@?łby nas srając pingami :) Nawet sensowny drop, jak Lowly Squire do specyficznych decków jak i dobry wybór arenowy.

Nexus-Champion Saraad - 5 mana - 4/5 - Neutral legendary minion - Inspire: Add a random spell to your hand. Festival RNG. Gdyby był droższy to nie nadawałby się do niczego. Tak jednak pewnie będzie się pojawiać, ale nie daje dużej kontroli i z tego powodu częściej na Troldenie.

Skycap'n Kragg (Pirate) - 7 mana - 4/6 - Neutral legendary minion - Charrrrrge. Costs (1) less for each friendly Pirate. I znowu próba reanimacji trupa - pirate decku. Bez piratów na stole - słabo, ale z 1-2 to cięższa wersja Commandera. Zastosowanie tylko do specyficznych decków, które powstaną tylko jak pojawią się kolejni i sensowni piraci.

Thunder Bluff Valian - 5 mana - 3/6 - Shaman rare minion - Inspire: Give your Totems +2 Attack. Dobre staty, dobre Inspire, dobry drop. Shaman może się obłowić w tym dodatku, po niewypale z naciskiem na murloki, nacisk na totemy może się udać dzięki takim kartom.

Totem Golem (Totem) - 2 mana - 3/4 - Shaman common minion - Overload: (1). Piekna karta. 3/4 w 1 turze. W dodatku jest totemem, więc wszelkie bonusy na niego działają.

Tuskarr Totemic - 3 mana - 3/2 - Shaman common minion - Battlecry: Summon ANY random Totem. Także dobra karta, biorąc po uwagę, że wybór nie ogranicza się do 4 podstawowych totemów z Hero Power. Również Totem Golem może zostać przywołany.

Ball of spiders - 6 mana - Hunter rare spell - Summon three 1/1 Webspinners. Przepraszam, ale co co jest? Za 6 many to się do niczego nie nadaje. Że dostaniemy 3 bestie za 1-2 tury? To już lepiej Highmane rzucić. Tak czy inaczej podoba mi się ten potwarz huntera.

Poisoned Blade - 4 mana - 1/3 - Rogue epic weapon - Your Hero Power gives this weapon +1 Attack instead of replacing it. Dawny projekt powrócił w nowej formie. W alfie jeszcze Hero Power miało pozwalać na wybór nowej broni lub takiego bonusu. Ciekawa broń, pewnie powstaną z nią kombinacje dla Oil Rogue.
  • 10
Sowa renesans? Przecież ona gra cały czas. ;)
Synergia z hero power fajny temat, coś do myślenia, a nie tylko RNG. Koleś za 2 mana 3/4 dość mocny.
Poisoned Blade - idealnie pod Harrisona <3 Mi się osobiście podoba Frost Giant
Na resztę trzeba poczekać, bo to nic nie mówi.
@Jednobrewy:
frost giant spoko, ale gdzie to wpakować. Do handlocka nijak nie ma miejsca bo już brakuje, do control warka może jednego się zmieści, to samo do priestów. I tak to zagrasz najwcześniej w okolicach 6-7 tury, a to żaden discount praktycznie

Fallen hero - mocne 3/2, na constructed raczej nie, ale na arenie będzie zamiatał

Totem golem - #!$%@? karta. oby tylko sie nie okazało, że nawet 3/4 w drugiej
@Jednobrewy: Frost Giant bedzie auto-include w Handlocku coś mi się zdaje ( ͡° ͜ʖ ͡°) turn 4 - Mountain Giant turn 5 - Frost Giant... ciekawe czy ludzie zaczną używać 2x bgh po wypuszczeniu tego dodatku