Witajcie Mireczki! :) Mam problem, w skrócie jestem po Technikum Informatycznym i dostałem (tak mi się wydaje) grubsze zlecenie, na zrobienie 14 różnych bannerów reklamowych dla pewnego dewelopera mieszkań. Wymiary bannerów, to m. in (w metrach kwadratowych): 54m^2 10m^2 7m^2 12m^2 9m^2 4m^2
etc, razem 14 takich projektów. Ile mam za to policzyć tak pi razy drzwi, bo mam się teraz określić? Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
@jurny_juhas: Robiłem już kilka innych projektów, w tym właśnie bannery. Razem wychodzi 156 metrów kwadratowych, każdy liczę za 20zł netto, co daje 3120zł. Czy mógłbyś mi doradzić czy to nie wygórowana cena?
@Spizgany_Majk: Jako freelancer i to jeszcze pewnie bez oryginalnego oprogramowania możesz po ludzku wziąć 60-80% normalnej stawki. Poszukaj firm w necie i sobie na ich podstawie przygotuj cennik. Ja zawsze każdy projekt wyceniałem indywidualnie bo pomysły, materiały, czas itd.
@Spizgany_Majk: Najpierw zastanawiasz się ile masz za roboczo godzinę tak zwaną. 50 zł? 80zł? Nie wiem, wszystko zależy od tego co potrafisz zrobić. (Nigdy nie licz nic w metrach kwadratowych, chyba że chcesz sobie nimi mieszkanie wytapetować..) Potem zastanwiasz się ile potrzebujesz na to czasu. 3h? 4h? Oczywiście doliczasz w ten czas możliwe poprawki. 50 zł x 3h = 150 zł netto ( ͡€ ͜ʖ͡€)
PERFEKCYJNA DZIEWCZYNA ? Faceci jak ona wam sie podoba ? Kobiety, co myslicie o takim stylu ? Te brwi, usta, rzesy, makijaz, piersy itd. Ocencie jej wyglad
Z racji że dziś wychodzę za mąż to małe #rozdajo. Pół litra wódeczki będzie rozlosowane wśród plusujących! Wysyłka na mój koszt ( ͡°͜ʖ͡°) #slub #wesele
Witajcie Mireczki! :)
Mam problem, w skrócie jestem po Technikum Informatycznym i dostałem (tak mi się wydaje) grubsze zlecenie, na zrobienie 14 różnych bannerów reklamowych dla pewnego dewelopera mieszkań. Wymiary bannerów, to m. in (w metrach kwadratowych):
54m^2
10m^2
7m^2
12m^2
9m^2
4m^2