Wpis z mikrobloga

Chce zrobić własny GameObject któremu ustawię skalę i texturę a skrypt przeliczy ile tych tekstur o określonej rozdziałce (np 512x512) ma powielić przy danej skali. Np stawiam obiekt na scenę, rozciągam go i skrypt wypełni to ośmioma texturami. Chce powielać, nie skalować jak domyślnie i dlatego chce własny GO napisać. Problem jest w tym że tu nie ma width/height tylko jest skala. Jeśli skala wynosi 1 to ile to jest pixeli? Jak do tego podejść?
#unity3d #unity
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@fenix7557: nie pixeli, a jednostek. to jak sie wyswietli, zalezy od ustawien kamery. zle zadajesz pytania - opisz dokladniej problem, bo nie wiadomo jak Ci pomoc, mozna tylko zgadywac.
  • Odpowiedz
  • 0
@PsichiX: no więc chce napisać jakby klasę gameobjectu której podaje teksturę, a ona wypełnia swoją wielkość tą teksturą powielając ją. Czyli wstawiam na scenę prostokąt, ustawiam wielkość, podaje teksturę i w tym prostokącie zostanie powielona tekstura. Mówię o 2D. W 3d to się jakimś texture wrapem robi, w 2d tego nie ma.
  • Odpowiedz
@fenix7557: jeżeli chodzi Ci o 2D to wstaw z obiektów 3D Plane i daj mu materiał z powieloną teksturą i tak nikt sie nie kapnie że tam jest Plane a nie sprite2d
  • Odpowiedz