Wpis z mikrobloga

W związku z tym, ze dzisiejszy wyścig został częściowo zdemolowany przez osobę nie zapisaną do #acleague od teraz osoby nie zapisanie do ligi nie mogą brać okazjonalnego udziału w wyścigach a hasło do serwera zostaje zmienione i będzie dostępne tylko przez PW.
Dodatkowo mam pytanie do wszystkich czy dzisiejszy wyścig ma zostać anulowany, a za tydzień rozegramy go ponownie?

@James_Earl_Cash @ckbucu @pazdzioch564 @matelusz1 @iAdamM @oldman83 @kamien_w_bucie @edq @xWaleq @tatwarm @Rabsztok @manix93 @damian_co_dalej @lume @Mak0wi3c @zabaracer @tejotte @Kauabang @iso9001

@xoSx_Racing

#assettocorsa #simracing
  • 63
@TheSznikers: przeczytaj to co zacytowałem wyżej. Jeżeli lewa tarka zaczyna zakręt to jedziemy na równi 2wide i powinieneś pojechać ten zakręt szerzej bo już wcześniej uciekłem Ci na wewnętrzną, nie jest to takie prostę na stopklatkach ze screenów widać co próbuje Ci wytłumaczyć :P
@manix93: @TheSznikers: ja tam nie widzę zrównania się tylko wjechanie w koło Damiana. Zrównanie jest jak jedziecie z tą samą prędkością a dobrze widać, że jedziesz znacznie szybciej.

Uznając zasadę zgodnie z tym o czym mówisz to ja mogę sobie #!$%@?ć się w bok każdemu na zakrecię bo przecież moja przednia oś z czyjąś tylnią jest przez ułamek sekundy równa.
@TheSznikers: według ankiety wyścig będzie anulowany i punkty też tylko jeszcze pozostaje wasza stłuczka z manixem do wyjaśnienia i doliczenie kar U, ja nie zgłaszam kolizji z pierwszego okrążenia z makowcem wiele nie straciłem i zostałem przepuszczony.
To ja może wrzucę swoje trzy grosze, to że inaczej to wygląda z perspektywy kierownicy wygląda to wszystko inaczej, dam przekonałem się o tym ostatnio. Ja jeżdżę tu dla przyjemności wiec dla mnie powtórzenie wyścigu nie było by problemem, karta również. Tu chyba powinno chodzić o radość ze wspólnej jazdy. Ale tak jak już wcześniej pisałem co do tej sytuacji to się nie wypowiadam bo nie jechałem
@tejotte: @zabaracer: @TheSznikers Tomek dobrze mówi, to samo chciałem napisać. Zrównanie się to w przypadku gdy łapiesz za kimś tunel i równasz się podobną prędkością z przeciwnikiem, a nie jak jesteś równo w jakiejś sekundzie z rywalem bo opóźniłeś hamowanie.
Prawda jest taka, że tam nie powinno się próbować wyprzedzać nie będąc bok w bok ale z podobnymi prędkościami. Nie ma co dyskutować dalej.
@tejotte: przeczytaj dokładnie fragment tego poradnika, nie wjechałem w ten zakręt za szybko tylko z optymalną prędkością to Damian za wcześnie hamował i postawiło go lekko bokiem co widać na stop-klatkach, jeżeli ktoś przypuszcza na Ciebie atak, musisz pojechać tak, żeby za wszelką cenę go uniknąć, jeżeli Damian by popatrzył w lusterka i pojechał po zewnętrznej nic by się nie stało... #!$%@? mnie czy dostanę karę czy nie dostanę kary bo
@manix93: ja mam wrażenie, że trochę przestrzeliłeś to hamowanie i z braku wyjścia poszedłeś po wewnętrznej. Na początku filmu widać, że jesteś w dość sporej odległości. A jeśli nie przestrzeliłeś to w ogóle nie rozumiem sensu tego manewru bo praktycznie nie dało się go wykonać. Profil tego zakrętu jaki jest każdy wie i tutaj to ty nie zachowałeś ostrożności. Sznikers w momencie składania się do zakrętu miał wolne pole po wewnętrznej
@tatwarm: to się zgadzam, że mogłem wybrać lepsze miejsce na wyprzedzanie jednak uważam że to co przejechał Damian nie było do końca optymalną linią jazdy, a ja jak mówię nie przestrzeliłem dohamowania :)
@manix93: przeczytałem i jest tam napisane "zrównanie się". Z tego co wiem zrównanie się to jazda z praktycznie z tą samą prędkością a nie, jak w Twoim przypadku jazda o 15 km/h szybciej od Damiana (przed uderzeniem)
@manix93:

za wcześnie hamował i postawiło go lekko bokiem co widać na stop-klatkach


to powiedzmy, że by go obróciło i byś w niego uderzył, co wtedy? Byłeś za blisko, nie zostawiłeś sobie marginesu i możesz mieć pretensje tylko do siebie.

jeżeli ktoś przypuszcza na Ciebie atak, musisz pojechać tak, żeby za wszelką cenę go uniknąć


co za głupota. Możesz sobie przypuszczać co ci się podoba ale twoim obowiązkiem jest jazda w
@manix93: W żadnym wypadku nie postawili mnie bokiem na tym zakręcie. Jechałem optymalna linia z optymalna prędkością. Żadnego uślizgu nie bylo. Ty poszedłeś na pewniaka po jakiejś abstrakcyjnej linii i tak musiało się zakonczyc. Ja będąc z przodu mam prawo do obrony pozycji raz i nie będę zjezdzal na każde zawolanie.
@manix93: Nie wchodziliscie razem w ten zakręt. Przed zakrętem prawo do linii ma osoba z przodu. Jak Sznikers wjeżdżał w zakręt nie byleś z nim na równi, tylko zrownales sie z nim juz w zakrecie. Jak dla mnie ta sytuacja jest tu ewidentna. Masz racje co do tego, ze ta dyskusja i rozwiązanie powinno byc nauczka dla wszystkich na przyszłość, ale zeby nie robić tak, jak Ty w tym wypadku :)