Wpis z mikrobloga

W związku z tym, ze dzisiejszy wyścig został częściowo zdemolowany przez osobę nie zapisaną do #acleague od teraz osoby nie zapisanie do ligi nie mogą brać okazjonalnego udziału w wyścigach a hasło do serwera zostaje zmienione i będzie dostępne tylko przez PW.
Dodatkowo mam pytanie do wszystkich czy dzisiejszy wyścig ma zostać anulowany, a za tydzień rozegramy go ponownie?

@James_Earl_Cash @ckbucu @pazdzioch564 @matelusz1 @iAdamM @oldman83 @kamien_w_bucie @edq @xWaleq @tatwarm @Rabsztok @manix93 @damian_co_dalej @lume @Mak0wi3c @zabaracer @tejotte @Kauabang @iso9001

@xoSx_Racing

#assettocorsa #simracing
  • 63
@xoSx_Racing: Ważna sprawa to Team Speak i druga ważna sprawa to jednak nieco bezpiecznej odległości jak za kimś jedziesz. Wystarczy nieco laga złapać i ktoś bez winy ma po wyścigu. Nie trzeba jeździć agresywnie, żeby mieć dobre pozycje.
@Rabsztok: a kiedy ja jechałem agresywnie?
Zaba nie ścigał się ze mną, tylko depnął na hamulec w zakręcie - to się nazywa trailbraking i tego się nie robi. Z manixemBicepsem to fakt moja wina, ale jak pisałem to incydent wyjaśniony na torze
@xoSx_Racing: Hmm.. Może masz rację - poczułem coś jakby uderzenie a zaraz potem mnie wyprzedziłeś, myślałem, że się o mnie otarłeś. Może to jakiś lag był czy coś. Przepraszam Cię w takim wypadku.
@Rabsztok: Przeprosiny przyjęte :) A tak na serio, to prosiłby o więcej opanowania, bo nie można zrzucić winy na kogoś tylko dlatego, że akurat nie jest zapisany.
Fakt, że Zaba mnie zaskoczył hamowaniem, jak pisałem - tak się nie robi, bo się tym samym prosi o kłopoty - i się doprosił, przez co także inni stracili, włączając w to mnie...
@xoSx_Racing: nie zachowuję ostrożności? Obejrzyj powtórkę. Jakby było gdzie uciec, to bym uciekł. Jadę przez zakręt, a tu nagle widzę stojący w poprzek drogi samochód Żaby który COFA SIĘ zajeżdżając mi drogę. Nawet nie było kiedy hamować.
@xoSx_Racing: serio, nie wiem kto spowodował tą kraksę i niekoniecznie mi zależy żeby ktoś za to oberwał, ale wyobraź sobie moją "radość" w momencie gdy musiałem w ten sposób zakończyć wyścig. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@TheSznikers: obejrzałem. Uważam, że mój wyścig zakończył @zabaracer wjeżdżając w poprzek toru przed moją maskę (widać, że wrzucił wsteczny i próbował jak najszybciej wrócić do jazdy) zamiast poczekać aż przejadę, @xoSx_Racing w moim wypadku nie zawinił.
W zderzeniu xoSx z Żabą też ciężko się dopatrzeć winy, xoSx tam próbował hamować żeby nie uderzyć, może brakło mu trochę refleksu, ale uznałbym to za mało przewidywalne zdarzenie.
Wnoszę o ukaranie nikogo ( ͡
@Mak0wi3c: oglądałem powtórkę i widać jak blisko trzymał się xoSx za mną nie zdążył zahamować i doszło do kraksy, sorry makowiec że tak wyszło nagle mnie obróciło i nie zdążyłem ogarnąć co się dzieje wbiłem wsteczny i zakończyliśmy wyścig. Powtórzmy wyścig w najbliższy czwartek.
@TheSznikers: W jakiej ankiecie? Jakiś link bo nic nie widzę.
Osobiście uważam, że wynik wyścigu powinien zostać bo jednak był to wyścig jak każdy inny. Wszędzie są kraksy i tego nigdy nie ominiemy - każdy może popełnić jakiś błąd. Mnie na samym początku z toru wypchnął @zabaracer ale potem jakoś dał się wyprzedzić. Potem w tym samym (pierwszym okrążeniu) żaba dostał strzała od @Mak0wi3c na ostatniej szykanie. Ja tymczasem przegrałem wyścig
@tejotte: Ankieta jest powyżej :)
Tu nie chodzi o ilość kraks, tu chodzi o to, że dwie poważne kraksy prawdopodobnie spowodował @xoSx_Racing i jak go teraz ukarać skoro On nie jest zapisany do ligi i nie zależy mu na pkt. ?? To był błąd, że pozwolono brać udział komuś nie zapisanemu. i dlatego powstała opcja powtórzenia wyścigu beż xosxa.
Oczywiście @xoSx_Racing nie zrozum mnie źle możesz z Nami jeździć tylko musisz
@tejotte: @TheSznikers: Nie ma co mieszać. Zostawiamy jak jest. Chętnie bym przejechał jeszcze raz, bo na Nurburgringu jechało mi się świetnie, jadnak wyścig się odbył i tyle.

Co do kar, trzeba jakoś ładnie napisać regulamin dot. kar. Chodzi mi o to, że w serii samochodów z dachem, jest bardziej kontaktowo, więc nie można na to patrzeć, no chyba że coś ewidentnego jak wjazd w dupę, to wtedy wiadomo. :)
@manix93:
Podstawową karą za spowodowanie wypadku jest kara polegająca na dodaniu 30 sekund do uzyskanego czasu w wyścigu przez zawodnika.

Dodatkowo kierowcy winnemu spowodowania wypadku dodaje się sekundy :

+10s gdy poszkodowany doznał uszkodzeń pojazdu;

+10s gdy zdarzenie ma miejsce podczas pierwszego okrążenia wyścigu;

30+10+10=50s

Kara nałożona na winnego może być pomniejszona o:

-5s za przyznanie się do winy po zgłoszeniu zdarzenia;

50-5=45s

Chodzi tutaj o sytuację jak wjechałeś mi w
@TheSznikers: Damian, jak przeglądałem repa nie sądzę, że była spowodowana przezemnie, bo na dohamowaniu zrównaliśmy i nie zostawiłeś mi miejsca, a miałeś go dużo po zewnętrznej więc tutaj bardziej kara dla Ciebie. Miałem identyczną sytuacje kiedyś w lidze, też myślałem że moja wina, i kumpel z którym się zderzyliśmy był na mnie mocno wkurzony, jednak 'sędziowie ligi' wyjaśnili bardzo ładnie, że to jednak ja jechałem prawidłowo (tak samo wciskałem się jak
@TheSznikers: nie, nie żartuje siedzę Ci tak blisko na dupie że normalne że trzeba spodziewać się, że ktoś Cię może zaatakować. Opóźniam hamowanie i jesteśmy przed wejściem w zakręt na równo (moje przód zrównuje się z tyłem twoim więc traktujemy się jak wchodzimy równo w zakręt), co prawda jedziesz po prefect line ale whamowałem się w wewnętrzną prawidłowo i powinieneś mi zostawić miejsce i pokonać szerzej zakręt po kolejny był w
@Mak0wi3c: Jak uczepiłem o co Wam chodzi? Jak nie było kar i każdy się #!$%@?ł na lewo i prawo to był płacz że nie o to chodzi że potrzebny regulamin. jak teraz jest jakiś regulamin a ludzie dalej jeżdżą bezmyślnie i sypia się kary to też źle. Ja się męczę wszystko organizuję żeby było w miarę spoko, poświęcam jedyny swój wolny czas aby wykopki miały troche zabawy to i tak muszę
@TheSznikers: Cytując 'Poradnik dla początkujących by Simracing.pl' http://simracing.pl/forum/f196/poradnik-dla-poczatkujacych-8152/

"Aby mieć prawo do linii jazdy musisz w wyraźny sposób zrównać się z samochodem przeciwnika przed wejściem w zakręt. Drugi kierowca jest wtedy zobowiązany zostawić Ci miejsce.
Zrównać się w wyraźny sposób z przeciwnikiem oznacza, że Twoje przednie koła znajdują się na tej samej lini co tylna oś przeciwnika, i to jest absolutne minimum. W wielu przypadkach potrzeba nawet więcej. Kierowca z przodu