Wpis z mikrobloga

  • 2
Kupiłeś pewnie jakieś biedne 318d po 3 Niemcach, 7 Turkach i jakiś Mirek to przytargał i teraz narzekasz na diesle
  • Odpowiedz
Commonrail jest do zniesienia, nie klekocze jak zwykły Diesel(notabene jeździłem dzięki jednemu Mirkowi ostatnio VW LT z '92 roku, to dopiero jest klekot i to pod dupą odrazu XD)
Zapachu w środku nie czuje. Jeśli chodzi o koszty to są wyższe ale jako, że auto chodzi na firmie to jakoś zbytnio na to nie zwracam uwagi no i problemów wielkich nie miałem jak dotąd( jeden rozrusznik przez rok eksloatacji diesla...)

Dodatkowo muszę
  • Odpowiedz
@Howkin: mam to samo, tylko beznynka + opcjonalnie podtlenek elpidżi
A mój kolega na 16 urodziny dostał E46 m47 (tak typ na pierwsze auto beema w dieslu, przyszły janusz bez wąsa xDD) i mówi och ach jaki to cudowny klekot lpg do zapałek. No zabić takiego to mało
  • Odpowiedz
@Howkin: Melduje się M47N. Nigdy więcej tego silnika. Dwóch kumpli z roboty to też ma i tylko się dzielimy nowymi awariami. W tych samochodach psuje się wszystko, z ostatnich usterek: strzelone zbiorniczki wyrównawcze u mnie i kolegi (plaga w tych autach), rozwalone jeże dmuchawy, popękany kolektor wydechowy, zacinająca się turbina, wypalony odbłyśnik ksenonu, rozpadające się poduszki pod silnikiem. Pewnie jeszcze trochę pominąłem, no i do tego oczywiście standardowy zestaw diesla, czyli
  • Odpowiedz
@swat91:
Że ja? Jestem drugim właścicielem auta, wszystko zadbane, wszystkie papiery i nie jest po żadnych turkach ani nie jest wyżyłowane. 2.0D. Poprzedni właściciel dbał o każdy detal. Jedyne co daje dupy to dwumas. Nie narzekam więc bezpodstawnie.
  • Odpowiedz
@awftt:
U mnie akurat nie ma problemu z awariami. Kupiłem strasznie zadbany egzemplarz od znajomego. Auto miałem cały czas do wglądu. Nie było nawet nigdzie wystawiane, po prostu poprzedni właściciel chciał się przerzucić na nowsze i się dogadaliśmy. Jedyny problem to z dwumasem ale to moja wina, bo ja to zaniedbałem. Narzekam na to, że nie ma tutaj takich opcji jak w benzynce, głos silnika jest #!$%@? no i ogólnie nie
  • Odpowiedz
@Howkin: zgadza się cumplu. Jak pojechałem do mechanika i zobaczył jak pracuje benzynka z 98 roku to stwierdził, że nigdy już diesla nie kupi:)
  • Odpowiedz
@Howkin: Diesiel w 170KM jeździ spoko, jak jechałem 1.9TDI 90 KM to kiepsko to się zbierało, to już Punto 1.2 60 KM w benzynie lepiej się zbiera. No i ja też wolę nieraz sobie bardziej pokręcić do 5-6 tys obrotów także wolę benzynę. No i przy dzisiejszych chorych cenach benzyny (5zł/l) możliwość założenia LPG ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@dave_qwerty:
Od wielu mechaników słyszałem, że taka E46 co ja mam z silnikiem benzyna plus gaz to motor nie do #!$%@?. Z nowymi instalacjami gazowymi to zajebista opcja dla portfela. Jeździłem E46 na LPG z Chipem i osiągi te same, #!$%@? jak trzeba.
  • Odpowiedz
@dzikiczytelnik:

Zawsze i wszędzie diesel #!$%@? będzie! A tak na serio, do miasta nie ma nic gorszego, w zimie to się zagrzewa jak już zapomnisz, że do pracy jechałeś wtryski się #!$%@?ą, dpfy i inne gówna. I po co? Żeby w mieście palił litr mniej niż benzyna. Diesel do ciężarówek, dostawczaków i autobusów.


Cumplu #!$%@? czytac sie nie da tych bzdur.
Pojecie masz od dieselach chyba z poprzedniego milenium.
Polowa komentow
  • Odpowiedz